در همین راستا خواندن صحبت‌‌های محمود خوردبین خالی از لطف نیست.

 

مصاحبه اخیر پرویز مظلومی را خواندید؟

نه، کدام مصاحبه را می‌گویید؟

پس از شکست مقابل نفت تهران در کنفرانس مطبوعاتی گفته که آنقدر اعتراض کردند تا داوری‌ها به نفع یک تیم خاص شد و...

کاش آقای مظلومی اسم می‌آورد. اولاً ما که اعتراض خاصی نکردیم ولی اشتباهات سهوی، تأکید می‌کنم سهوی داوری آنقدر مشخص بود که خود کمیته داوران دخالت کرد.

منظور شما محروم کردن داورانی مثل فغانی، جهانبازی، زرگر، صالحی و... است؟

بله، البته همه این داوران، عزیز و شناخته شده هستند اما اشتباهات سهوی‌ای رخ داد که یک جام را هم از ما گرفت. الان ما می‌توانستیم به فینال جام حذفی برسیم و همه ایران این مسئله را تأیید می‌کنند. می‌خواهم به آقای مظلومی از همین طریق بگویم که احترام شما واجب اما مردم خوب می‌دانند اشتباهات سهوی داوری به نفع کدام تیم خاص بوده است؟

شما بگویید به نفع کدام تیم خاص بوده است؟

گفتم که اجازه بدهید مردم قضاوت کنند اما فقط همین قدر بگویم که هفته قبل در بازی استقلال اهواز و استقلال تهران زمین و زمان دیدند توپ از روی خط دروازه تیم آقای مظلومی رد شد اما داور و کمک‌داور ندیدند! اگر داور آن توپ را گل اعلام می‌کرد، استقلال در استادیوم آزادی به استقلال اهواز باخته بود. حالا نمی‌دانم چرا دوستان ظرف یک هفته همه چیز را فراموش کرده و حرف‌هایی می‌زنند که...

چرا ادامه ندادید؟

بگذریم! این روزها پرسپولیس زیباترین فوتبال لیگ را ارائه می‌دهد و برخلاف برخی تیم‌ها هیچ نیازی به کمک‌ داوری ندارد. ما فقط خواهان عدالت در داوری هستیم. این پرسپولیس خیلی حرف‌ها برای گفتن در لیگ برتر دارد البته اگر بعضی‌ها بگذارند!

منظور شما چه کسانی است؟

همان کسانی که نمی‌توانند موفقیت و بازی‌های تماشایی پرسپولیس را ببینند. افرادی که یک روز شایعه کثیف دوپینگ را راه‌ می‌اندازند، روز دیگر قهر بازیکنان پرسپولیس و... واقعاً فقط می‌توانم تأسف بخورم. این نکته را هم حتماً بنویسید که پرسپولیس راه خود را پیدا کرده و با این حرف‌ها از مسیر خود دور نمی‌افتد.

بازی با سایپا را چطور می‌بینید؟

به قول برانکو 10 بازی دیگر باقی مانده که برای ما حکم فینال را دارد. در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و مقابل سایپا هم همین هدف را مد نظر داریم.

در پایان حرف ناگفته‌ای ندارید؟

نه، فقط از قول من بنویسید ما داوران باشرفی داریم که نباید بی‌دلیل تحت فشار قرار بگیرند و بهتر است همه ما اهالی فوتبال در مصاحبه‌های خود دقت کنیم تا قضاوت‌ها بی‌نقص‌تر شود نه آنکه با گل آلود کردن آب به دنبال ماهیگیری باشیم!