حسین ابراهیمی  در مورد اینکه دچار مصدومیت شده و مدتی دور از میادین است عنوان داشت: متاسفانه با تکل امید عالیشاه انگشت پایش شکست و یک ماه دور از میادین هستند.

وی افزود: پایم را به پزشکان نشان دادم و آنها گفتند بهتر است که انگشتم را آتل بگیرم به همین خاطر در حال عزیمت به شمال هستم تا این کار را انجام دهم.

هافبک فولاد خوزستان در ادامه تاکید کرد: متاسفانه در این مدت خیلی بدشانس بودم. بعد از اینکه مصدومیت پای راستم خوب شد حالا پای چپم دچار شکستگی شده و مدتی دور از میادین هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا هرچه زودتر به میادین بازگردم و بتوانم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.

وی در مورد شکست این تیم مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی با کیفیت و خوبی را به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما موفق به استفاده از آنها نشدیم. خیلی بدشانس بودیم. متاسفانه داور هم یک پنالتی برای ما نگرفت و در یکی دو صحنه در اعلام آفساید هم دچار اشتباه شد. امیدوارم در ادامه بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که فولاد در سه بازی نتایج عالی کسب کرد اما آیا نگران نیستند که پس از این شکست بار دیگر به روند ناکامی بازگردند، گفت: اینطور نیست. ما کیفیت خوبی داریم. در نیم‌فصل دوم این اولین شکست ما بود. این صحبت کمی مغرضانه است. شما به نتایج ذوب‌آهن نگاه کنید این تیم در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی نداشته ولی هیچ کسی در این مورد چیزی نمی‌گوید. فکر می‌کنم این حرف‌ها بیشتر برای حاشیه‌سازی مطرح می‌شود. بازیکنان ما در ادامه نشان می‌دهند که این مسائل درست نیست.