هدی ترابی، ستاره این فصل تیم سایپا که در تیم امید و ترکیب کارلوس کی روش نیز عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت در دیدار با پرسپولیس این فرصت را دارد تا بار دیگر ستاره تیمش باشد.

 

ستاره جوان تیم سایپا که برابر استقلال نیز یکی از مهره های اصلی تیمش محسوب می شد در دیدار رفت دو تیم برابر پرسپولیس نیز توانست پاس گل دوم تیمش که منجر به برتری نارنجی پوشان شد و مطمئنا در دیدار روز پنجشنبه هم یکی از مهره های خطرناک شاگردان مجید جلالی محسوب می شود.

 

وینگر چپ سایپایی ها که به تناوب در جریان بازی نیز پست خود را با صلاحدید کادرفنی تغییر می دهد در جدال روز پنجشنبه کار سختی برابر رامین رضاییان و کمال کامیابی نیا خواهد داشت و باید دید برنامه برانکو برای مهار این بازیکن چه خواهد بود.

 

ترابی که در ترکیب تیم امید نیز عملکرد فوق العاده ای داشت در ترکیب سایپا نیز توانسته این روند را ادامه دهد و از او به عنوان ستاره تیم مجید جلالی یاد می شود. بازیکن جوان نارنجی پوشان که مشتریان زیادی در اطراف خود می بیند مسلما از دیدار با پرسپولیس به عنوان یک ویترین فوق العاده بهترین سود را خواهد برد و این شرایط سرخپوشان را نیز سخت خواهد کرد.