این پرسپولیس از پرسپولیس دهه 60 هم بهتر است

تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت، که نزد بازیکنان این تیم و همچنین هواداران پرسپولیس از محبوبیت قابل توجه ای برخوردار است.

مجتبی محرمی که این روزها به عنوان استعدادیاب با باشگاه پرسپولیس همکاری دارد در گفت وگویی شرکت کرد که متن آن را در زیر می خوانید:

* مجتبی اخیرا کمتر صحبت می کنی؛ دلیل خاصی دارد؟

دلیلش که مشخص است. برخی همکاران شما بی معرفتی می کنند و با انتشار برخی مطالب نادرست نگرانی خانواده ها را موجب می شود. گفته اند مجتبی محرمی در کماست. خب من در کما هستم دست از سرم بردارید. کسی که در کماست نمی تواند حرف بزند. 

* ظاهرا دل پری داری؟

نه. مشکلی نیست. فقط ترجیح می دهم کمتر حرف بزنم. دختر من چه گناهی دارد که آن طرف دنیا در سایت ها می خواند پدرش در کماست و نگران می شود. این اخبار دروغ برای فروختن روزنامه ها و دیده شدن سایت ها زده می شود واقعا ارزشش را دارد. 

* امروز به عنوان مهمان ویژه در تمرین پرسپولیس حاضر شدی درباره این حضور صحبت کن.

به هرحال تیم  خودمان است و  گهگاه به بچه ها سری می زنیم امروز هم به تمرین رفتم و دیدم که بازیکنان چقدر خوب و سرحال کار می کنند. همه بودند حتی مهدی طارمی که سه کارته است. سوشا هم بود و خیلی خوب و محکم تمرین می کرد. 

* سوشا هم که مجوز بازی گرفت؛ با این بازیکن صحبت نکردی؟

سلام و علیک کردیم. حرف خاصی نزدیم. به هرحال الان هرچه روی سوشا زوم نکنیم بهتر است. باید بگذاریم این بچه کارش را انجام دهد بعد هم من خودم را به اندازه ای نمی دانم که این بچه ها را نصیحت کنم. 

* شنیدیم که با انصاری مدافع جوان پرسپولیس نیز دقایقی هم کلام شدی.

بله. دیروز با او صحبت کردم. امروز هم حرف زدیم. این بچه هم اخلاقش خوب است و هم فوتبالش. آینده متعلق به اوست بچه ای نیست که به حاشیه برود و مطمئنم حرف های مربیانش را گوش می دهد و یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ پرسپولیس می شود. 

* حتی بهتر از شما ؟

بله. چرا که نه بالاخره هر نسل که می آید تلاش می کند از نسل قبلی بهتر باشد. پرسپولیس همیشه بهترین دفاع چپ ها را داشته است. من هیچی ولی کسانی مثل می می (مهرداد میناوند)، جواد منافی، رضا شاهرودی و قبل از اینها عمو محراب خدابیامرز، آقارضا وطنخواه و حتی محمد پنجعلی که اول دفاع چپ بوده در این تیم حضور داشته اند. 

* درباره طارمی صحبت کردی؛ فکر می کنی غیبت او در بازی با سایپا تاثیرگذار باشد؟

بالاخره تاثیر که دارد. مهدی آقای گل است و از نظر روحی و روانی به تیم کمک می کند. اما مطمئنا هرکسی جایگزین او شود تلاشش را می کند تا نمایش خوبی اجرا کند. امروز وقتی دیدم طارمی با وجود سه اخطاره بودن با تیم تمرین کرد  خوشحال شدم. در این دوره زمانه که بعضی بازیکنان عمدا سه کارته می شوند تا تمرین و بازی نکنند این حضور مهدی مرا خیلی خوشحال کرد.

* نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا را چطور پیش بینی می کنی؟

می بریم. به نظرمن این پرسپولیس حتی می تواند از پرسپولیس دهه 60 که خود ما در آن بازی می کردیم بهتر باشد. 

* درباره حضور چشمگیر تماشاگران چه نظری داری؟

تماشاگران که عالی هستند و هر بازی بهتر از بازی قبل تیم را حمایت می کنند. من روز اول گفتم باید به این پرسپولیس فرصت داد و خوشحالم که امروز همه به حرف من رسیده اند. تا وقتی این پرسپولیس اینگونه بازی کند مردم هم خواهند آمد. 

* به عنوان پرسش پایانی درباره وظایف تازه  ات به عنوان استعدادیاب در باشگاه پرسپولیس صحبت کن.

کار خاصی نمی کنم. من برای موفقیت پرسپولیس در کنار آقای عبدی کار می کنم تا تجربیاتم را در اختیار جوان ترها بگذارم.