این بازی که قرار است شنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شود حساسیت های ویژه ای دارد چون به نوعی معروف ترین دربی قطر لقب گرفته است به همین خاطر در آستانه این بازی تبلیغات گسترده ای برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آغاز شد که حضور ستاره های ایرانی العربی در صدر اخبار رسانه ها جالب توجه بود.

 

اشکان دژاگه کاپیتان ایرانی العربی بعد از محرومیت یک جلسه ای بار دیگر به ترکیب تیمش بازخواهد گشت به همین خاطر روزنامه الرایه تصویری از این بازیکن در بازی رفت دو تیم را روی جلد خود برده و از او به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان العربی در این مصاف سرنوشت ساز نام برده است. همچنین سایت رسمی لیگ ستارگان قطر هم در بنر تبلیغاتی مصاف دو تیم الریان و العربی جواد نکونام را به عنوان ستاره العربی انتخاب و تصویر او را در این بنر گنجانده است.

 

 

با این وضعیت آن چه محرز است این که قطری ها روی درخش ستاره های ایرانی العربی در این مصاف حساب خاصی باز کرده و با توجه به عملکردی که آنها در نیم فصل دوم برای العربی داشتند به عنوان تاثیرگذارترین بازیکنان زولا روی دژآگه و نکونام زوم کرده اند تا بر جذابیت های دربی معروف دوحه بیافزایند.