البته دروازه‌بان ملی‌پوش نفت برای کار خود دلایلی دارد و بدون توضیح اضافه حرف‌هایش را می‌خوانید.

 

مقابل استقلال خیلی انگیزه داشتی؟

نه، من فقط برای بازی با استقلال خیلی انگیزه ندارم و در تمام بازی‌ها خیلی انگیزه دارم!

اما بعد از باخت به الجیش و حذف از پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان در کنار حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی بدون شک انگیزه‌تان مقابل استقلال خیلی زیاد بود.

خب البته ما مقابل استقلال دنبال این بودیم که بازی خوبی انجام دهیم و ضمن اثبات توانمندی خودمان در جدول هم صعود کنیم تا بتوانیم در انتهای فصل سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. بازیکنان ما همگی مقابل استقلال سنگ تمام گذاشتند، خصوصاً سیدجلال که با وجود تب و لرز و بدون اینکه با تیم تمرین کرده باشد، به خاطر نیاز تیم برای نفت بازی کرد. بین دو نیمه من کنار سیدجلال بودم و دیدم که چگونه از تب و بیماری می‌لرزد.

همبازیانت از تو در مقابل شعارها و فحاشی‌ها دفاع کردند.

من ممنون بچه‌ها هستم. خدا به من کمک کرده و قدرتی داده که این‌قدر زیر ذره‌بین باشم(!) متأسفانه گروهی از تماشاگران در بازی با استقلال از دقیقه یک تا 93 هرچه از دهانشان درآمد، به من گفتند. من باید از علی‌آقا منصوریان یک تشکر ویژه داشته باشم که بین دو نیمه بابت حرکت تماشاچیان از من عذرخواهی کرد که البته نیاز به آن نبود و علی‌آقا بزرگی خودش را با این کار نشان داد.

نگفتی خودت در مقابل این رفتار چه حسی داشتی؟

من آدمی هستم که خوب یا بد وقتی مورد اهانت قرار بگیرم، جری‌تر و با انگیزه‌تر می‌شوم و روحیه‌ام هم بهتر می‌شود.

اما فکر نمی‌کنی خودت هم مقصر باشی که در ابتدا خودت را استقلالی معرفی کردی و بعد در اینستاگرامت از پرسپولیس و رفتن به این تیم حرف زدی؟!

من هیچ‌وقت نگفته‌ام استقلالی هستم(!) من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و به جایی می‌روم که پیشرفت کنم. هدف نهایی‌ام هم لژیونر شدن است.

یعنی دنبال رفتن به پرسپولیس و استقلال نیستی؟

من انتخاب فصل بعدم را در میان تیم‌های داخلی کرده‌ام اما باشگاه نفت بیشتر تأکید دارد که سال بعد لژیونر شوم.

این انتخاب، پرسپولیس است؟

حالا خدا بزرگ است، اجازه بدهید وقتش که برسد، همه چیز معلوم می‌شود.

قبول داری که بعضی جاها اشتباهات بدی می‌کنی؟

بله، حرف شما درست است. مثلاً من در بازی رفت نباید زمانی که نامم خوانده نشد، از گرم کردن انصراف می‌دادم. قبول دارم این کارم خیلی اشتباه بود و من نظیر این اشتباهات را هیچ‌وقت تکرار نمی‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که این اشتباه از من در سن 21، 22 سالگی سر زد و درس عبرتی برای من شد.

استقلالی‌ها عقیده دارند با اشتباه داوری برنده شدید.

داور بازی ما با استقلال فوق‌العاده بود و اتفاقاً بهترین عملکرد را داشت. آقای اکبریان در تمامی صحنه‌ها حاضر بود. در آن صحنه هم سیدجلال به توپ خیلی نزدیک بود و نمی‌توانست هند پنالتی باشد.

ایمان مبعلی دو بار داور را هل داد و او را لمس کرد و این کار می‌تواند اخراج درپی داشته باشد!

ایمان مبعلی هیچ بی‌احترامی‌ای به داور نکرد و بقیه بازیکنان ما اگر اعتراضی داشتند، آن را با کمال ادب و احترام به داور انتقال می‌دادند.

نشان دادن عدد شش توسط تو در پایان بازی هم خیلی حاشیه درست کرد.

من دستم را بلند کردم و عدد 6 را نشان دادم. الان هم از این حرکت اصلاً پشیمان نیستم چون هواداران استقلال از دقیقه یک تا 93 به من فحاشی کرده و خیلی روی من زوم کردند. مدتی قبل همین دوستان در اینستاگرام من هم بدترین فحش‌ها را نثارم کردند و من جواب رفتارشان را دادم.

تیم و لیگ مورد علاقه‌ات در دنیا؟

تیم مورد علاقه‌ام لیورپول و لیگ مورد علاقه‌ام هم لیگ انگلیس است. خیلی دوست دارم روزی در آنجا بازی کنم و باور کنید هر شب قبل از خوابیدن همیشه 20 یا 30 دقیقه‌ای خودم را درون دروازه این تیم می‌بینم!

جالب است که این حرف را می‌زنی چون وحید امیری همشهری‌ات هم دنبال رفتن به لیگ ‌انگلیس و آرسنال است.

خیلی دوست دارم که روزی در فینال جام حذفی انگلستان که قدیمی‌ترین جام دنیاست، من درون دروازه لیورپول مقابل وحید امیری در آرسنال بازی کنم!

 

راستی رحمتی در پایان بازی به تو گفته لنگی دو‌آتشه؟!

سید‌مهدی شوخی کرد من هم جوابی ندادم چون سید بزرگ‌تر من و احترامش واجب است.