بازی با پرسپولیس یکی از مهمترین بازی‌های ماست

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا دوست دارم بگویم این کاپشن آبی که بر تن من است، از روی عمد و تقصیر من نیست چون لباس تیم است. ما در مسیری هستیم که مطمئنا این دیدار یکی از مهم ترین دیدارهای ما در این فصل خواهد بود و این بازی طوری است که امتیازاتش برای تحقق اهداف ما به ما کمک می کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و آماده یک بازی خوب و موفق هستیم.

سرمربی سایپا درباره 10 درصد حضور تماشاگران حریف در استادیوم خاطرنشان کرد: من از این موضوع بی اطلاع هستم. فقط این را می دانم بازی در دستگردی نمی تواند برگزار شود. یا باید در تختی می شد یا در آزادی که ما گفتیم در آزادی باشد بهتر است.

وی درباره اینکه آیا پورغلامی قرار است جایگزین حمید استیلی در ملوان شود گفت: چنین چیزی نیست. او با ما قرارداد دارد. پورغلامی هم به چنین شرایطی واقف است و به کار خود ادامه می دهد.

جلالی دراین باره که کمتر مربی قبول می کرد بازی در آزادی باشد گفت: به هر حال باید بین تختی و آزادی یکی را انتخاب می کردیم. در هر بازی که کیفیت رقیب و شرایط بازی بالا بوده است شرایط ما هم خوب بوده است. تحلیل من این بود که زمین تختی خوب نیست و بازیکنان نمی توانند بازی خوبی ارائه دهند. این بود که باید بین این دو راه یکی را انتخاب می کردیم. ما هم به این مساله خو گرفته ایم. بازی هایی را هم انجام داده ایم که حریفان ما هم شرایط میزبانی نداشتند.

وی افزود: درست است که حضور تماشاگران سبب می شود که آنها رقیب ما را تشویق می کنند ولی همین مساله موجب انگیزه بازیکنان ما می شود.

جلالی درباره رایگان شدن بلیت های لیگ برتر گفت: این موضوع خیلی مهم است. گاهی اوقات در یک مقطع تصمیماتی می گیریم که تبعات منفی می گذارد مثل جریان یارانه ها. حالا در یک مقطع تصمیم گیری شده است. ولی بسیاری به مرور دچار مشکل شدند. در مورد فوتبال هم چنین شرایطی است. این راهی نیست که تماشاگر به استادیوم بیاید. باید راه های منطقی و سودآور به وجود آورد تا تماشاگر به استادیوم بیاید. این مساله تبعات منفی زیادی به دنبال خواهد داشت.

وی درباره شرایط مالی گریبان همه تیم ها را گرفته است در پاسخ به سوال خبرنگار کاپ گفت: ما هم مثل همه هستیم.

جلالی در خاتمه درباره استعفای کی روش از سرمربیگری تیم ملی در پاسخ به سوال دیگر کاپ اذعان داشت: در این باره نظری ندارم.