این بازیکن اعتقادی به نمایش دادن خود بیرون از زمین فوتبال ندارد و می‌خواهد اذهان عمومی، او را داخل زمین بازی به یاد بیاورند. با این حال، انصاری در مورد شرایط پرسپولیس برای دقایق کوتاهی با خبرورزشی به صحبت پرداخت و گفت: «ما به تیم بسیار خوبی تبدیل شده‌ایم که می‌توانیم امتیازات‌مان را افزایش دهیم. چیزی که برای همه ما اهمیت دارد، افزایش میزان اتحاد و رفاقت است. فکر می‌کنم با همین اتحاد و رفاقت اگر پیش برویم، می‌توانیم به قهرمانی لیگ برسیم.»

انصاری ادامه داد: «هدایت تیم ما را یک مربی باکیفیت بر عهده دارد که همه از کارش رضایت دارند. او به من لطف زیادی داشته و خودم را مدیون ایشان می‌دانم. برانکو به همه بازیکنان و اعضای تیم اعتماد به نفس می‌دهد تا بهترین‌ بازی‌های‌شان را نشان دهند به همین علت است که بازیکنان با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کنند. امیدوارم این فصلی که تا این حد خوب پشت ‌سر می‌گذاریم، در نهایت با کسب قهرمانی برای‌مان به اتمام برسد.»

این بازیکن در نهایت گفت: «خودم را مدیون هواداران و لطف آنها می‌دانم و افتخار می‌کنم بازیکن تیم بزرگی مثل پرسپولیس هستم. حضور در این تیم باعث شده بتوانم خودم را بیشتر نشان بدهم. آرزو می‌کنم بتوانم با همین روندی که در پیش گرفته‌ام، محبت هواداران را جبران کنم.»