برانکو: کار طارمی غیرحرفه ای بود و جریمه می شود

سرمربی پرسپولیس که اکنون به همراه تیمش در جایگاه سوم جدول جا خوش کرده بار دیگر با قاطعیت از شرایط مثبت تیمش برای کسب پیروزی و شرایط بهتر صحبت کرد و گفت: مستحضر هستید بازی سختی در انتظار ماست. برابر تیمی که با ثبات بازی می کند و قوی است و تا به اینجا در رده بالا و یک امتیاز فاصله دارند. تیمی که نکونام را از دست داده اما آندو را جذب کرد و می دانیم بازی سختی در انتظار ماست.

 

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: رضا خالقی فر به دلیل مصدومیت همچنان قادر به همراهی پرسپولیس نیست و مهدی طارمی نیز به دلیل دریافت کارت زرد برابر فولاد و محرومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. بقیه دوستان در رقابت برای 11 نفر اصلی هستند. باید یک بار دیگر تشکر کنم از هواداران مان که پرشور تشویق مان کردند و می خواهیم فردا هم بیایند و ما می خواهیم آنها را شاد کنیم و این بزرگترین خواسته ماست.

 

وی در واکنش به این سوال که طارمی با کارت زرد بی جهت خود را از این بازی محروم کرده گفت: او یک کار غیر حرفه ای کرد و جریمه خواهد شد و این کار را عمدا انجام نداده و ایشان در کنار تیم است و هیچ وقت برای مرخصی این کار را انجام نداده است. شاید بدون او ضعیف شده باشیم اما بدون او هم بارها برده ایم.

 

برانکو در مورد مشکلات خط دفاعی تیمش گفت: گل هایی که خورده ایم دلیل بر ضعف خط دفاعی مان نیست. فولاد اهواز یک شانس هم نداشت. گل در هر بازی هست و بازی با سپاهان گل دوم شان تنها فرصت ایده آل شان بود. در ذوب هم اینطور و ما شانس نداشتیم. دفاع ما خود کار می کند. بعد از فرصت هایی که از دست می دهیم عصبی می شویم و این مشکل به وجود می آید.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از سوشا در بازی فردا استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: سوشا در رقابت برای حضور در دروازه است و او در بین 18 نفر قرار دارد!

 

برانکو در مورد اینکه برنامه اش برای خط حمله سایپا گفت: آنها خطرناک هستند. سه مهاجم در کنار تیموریان و این یک خطر بالقوه برای ماست.

 

او در مورد احتمال حضورشان در صدر گفت: ما در موقعیتی هستیم که نزدیک ترین فاصله با صدر است. چیزی که در طول فصل مدام اعلام کردیم و چیزی که با تلاش به دنبال آن هستیم این است که با بازی بهتر امتیازات بیشتری بگیریم و به قهرمانی برسیم و بازی با سایپا یک دیدار کلیدی برای ماست. 10 بازی باقی مانده و نبرد بزرگی تا پایان باقی مانده و تیم های زیادی به طور منطقی ور کنار ما به دنبال هدف بزرگتر هستند و نفت و تراکتور را نباید فراموش کنیم و آنها نیز به دنبال حضور در سه تیم پایانی هستند.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد طرح رایگان شدن بلیت بازی ها گفت: این تصمیم باشگاه ماست تا تعداد بیشتری از هواداران شانس حضور در استادیوم را داشته باشند و این استحقاق آنهاست با توجه به حمایت شان در کنار ما باشند.

 

برانکو در مورد اینکه این طرح در باشگاه های دیگر جواب نداده و استقبال از سوی تماشاگران صورت نگرفته گفت: من از مدیریت و شخص طاهری تشکر کنم بابت این اقدام مناسب. بیشترین تشکر از بازیکنانم که با بازی های زیبا هواداران به دنبال حضور در استادیوم هستند. مسلما بازیکنانم با بازی زیبا و هیجان انرژی برای رسیدن به هدف و این عواملی است که باعث جذب تماشاگران است و مهمترین عامل بازیکنان هستند.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد هجمه ای که درباره داوری های این تیم به وجود آمده گفت: ما فقط روی بازی و کار خودمان تمرکز کرده ایم. من، بازیکنان و باشگاه به طور کل روی بازی تمرکز کرده ایم و با اطمینان کامل به داوری به میدان می رویم. تا اینجا فصل بزرگترین لطمه را خورده و آن را اشتباه انسانی می دانیم و عمدی نمی دانیم. تا پایان فصل همینطور خواهد بود و انتظار داریم داوران با عملکرد خود بازی ها را زیباتر و جذابتر کنند.

 

او در ادامه درباره اینکه احتمال دارد داور بازی دربی خارجی باشد یا خیر گفت: من در 2 دربی حضور داشتم و داوران داخلی عالی بودند. تکرار می کنم درست است اشتباه وجود دارد اما تمام اشتباهات انسانی است و عمدی نیست. آخرین دربی در فضایی عالی، بازیکنان با هیجان و داوران هم مشکلی نداشتند. مسلما در دربی آینده نیز همینطور خواهد بود و فراموش نکنید دربی بعدی 2ماه دیگر است.