قصه من با بازیکنی که می خواست به بلژیک برود فرق می کند!

درباره بازی روز جمعه صبا مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی فوق العاده دشواری پیش روی ما خواهد بود. مقابل تیم صدرجدول بازی می کنیم که در این فصل نمایش غافلگیرکننده ای داشته است. آنها خط دفاعی و دروازه بان بسیار خوبی دارد و کمتر گل خورده لیگ برتر را تا به اینجا به استقلال خوزستان اختصاص پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: از طرفی صبا هم چند هفته است که در نتیجه گیری به مشکل خورده است. باید با کسب سه امتیاز در بازی پیش رو به جدول برگردیم. تیم ما نیم نگاهی به قهرمانی دارد اما هدف اصلی ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. 

هافبک صبا درباره علت افت این تیم در چند بازی اخیر اذعان داشت: بازی های ما در این چند هفته مقابل تیم های پایین جدولی بوده است و آن ها چیزی برای از دست دادن ندارند و انگیزه شان دو برابر خواهد بود. اگر دقت کنید اکثر تیمهای بالای جدولی در این هفته ها خوب نتیجه نگرفته اند. فکر می کنم ما با همه این تفاسیر حقمان در این مسابقات پیروزی بود ولی توپهایمان گل نشد.

وی درباره آخرین وضعیت مالی صبا خاطرنشان کرد: ما برعکس دیگر تیمهای لیگ برتر چندان مشکل مالی نداریم و تاکنون 50% از پول قراردادمان را دریافت کرده ایم و انشا.. مابقی هم با درایت مدیریت پرداخت می شود.

آقازمانی در پایان درباره کلاه برداری صورت گرفته از یک بازیکن پرسپولیس توسط یک دلال که می خواست او را به لیگ بلژیک بفرستد و شباهت این انتقال به رفتن خود سامان به لیگ بلژیک که در نهایت عملی نشد؛ گفت: من در جریان کلاه برداری صورت گرفته از این بازیکن پرسپولیس نیستم اما ماجرای من به کل فوق می کند. من پولی پرداخت نکردم و حتی به سفارت هم رفته بودم اما به یک باره همه چیز خراب شد. ماجرای من مفصل است و الان زمان خوبی برای بازگو کردنش نیست. فعلا دوست ندارم درباره این مساله صحبت کنم.