فرزاد مجیدی درباره وضعیت کنونی استقلال اظهار داشت: خداراشکر شرایط همه جوره خوب است. پس از باخت مقابل نفت برخی جو را سنگین کرده اند اما ما با باخت مقابل نفت نه به ته جدول رفتیم و نه از صدر دور شدیم. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم. باشگاه تمام تلاشش را انجام داد تا به تعهد خود عمل کند و مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کرد. همه چیز برای رقم زدن یک روز رویایی آماده است.

 

وی درباره تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: گسترش فولاد تیم قابل احترامی است و از حضور بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد اما روز جمعه روز ویژه ای برای استقلال است. روز جمعه می خواهیم روز باشکوهی را بسازیم و پیمان میان ما و هواداران برای همه مشخص شود. نشان بدهیم که هواداران ما مانند برخی تیم ها در یک بازی و دو بازی حامی تیم نیستند وهمیشه در کنار استقلال خواهند بود. ضمن اینکه جمعه مهمان ویژه ای هم داریم. 

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه به واسطه حضور فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی خیلی از چهره های مشهور اعلام کردند که به ورزشگاه خواهند آمد، بیان داشت: بله من هم شنیده ام که برخی از هنرپیشه ها و دوستان استقلالی لطف داشتند و تشخیص دادند که تیم در حال حاضر به حمایت احتیاج دارد. روزی که می بریم، بردیم و همه خوشحال هستند مهم این است که در این روزها حامی استقلال باشیم. هواداران استقلال بارها ثابت کردند که از تیم محبوب شان به خوبی حمایت می کنند. ممنونم از همه محبتی که مردم به تیم دارند و دست تک تک آنها را می بوسم. 

 

مجیدی در پاسخ به این پرسش که فرهاد مجیدی پیش از دربی هم قرار بود به تمرین استقلال بیاید اما این اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: فرهاد همیشه و در هر حالی پیگیر شرایط استقلال است. این حرف را می زنم نه به خاطر اینکه فرهاد برادر من است. به هرحال دو برادر هر روز با یکدیگر حرف می زنند و امکان ندارد من یک روز با فرهاد تماس داشته باشم و او پیگیر وضعیت استقلال نشود. 

 

وی درباره زمان حضور فرهاد مجیدی در ایران و برنامه های وی، توضیح داد: ابتدا بگویم فردا فرهاد به همراه پسرش به ایران می آید و روز جمعه استقلال یک مهمان ویژه به اسم امیر بردیا در میان هواداران خود دارد. اینکه فرهاد به اردو می آید یا نه بستگی به شرایط دارد. زیرا او به شدت پیگیر وضعیت منصورخان است و تصمیم دارد فردا شب به دیدار او برود. ضمن اینکه برخلاف گفته خیلی ها که می گویند فرهاد مدت زیادی در ایران خواهد بود او جمعه شب برمی گردد. حضورش در ایران فقط به خاطر قولی است که به هواداران داده بود. 

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه خیلی ها از حضور فرهاد مجیدی تعابیر مختلفی داشته اند، گفت: کاملا منکر همه حرف ها و سخن ها می شوم. فرهاد فقط موفقیت استقلال را می خواهد. همانطور که در سال های گذشته همین را می خواسته، ما هرچه داریم از هواداران استقلال است او فقط برای حمایت تیم محبوبش به ایران می آید. فرهاد فقط دلش برای هواداران استقلال تنگ شده راستش را بخواهید من هم به شدت مشتاق دیدار  او و دلتنگش هستم. 

 

مجیدی درباره انتقادهایی که به رایگان شدن بازی ها می شود و اینکه آیا هواداران بدعادت نخواهند شد تاکید کرد: بهتر است اجازه بدهیم مردم به استادیوم بیایند حالا اگر چند بازی هم رایگان شود اتفاق خاصی رخ نمی دهد. ضمن اینکه هواداران استقلال همیشه ثابت کردند که اگر بخواهند به استادیوم بیایند هرچقدر پول لازم باشد پرداخت می کنند. امیدوارم روز جمعه کل ورزشگاه آبی شود نه برای اینکه رایگان است به خاطر اینکه همدلی با استقلال نشان داده شود. 

 

وی افزود: من بارها با استقلال لذت برد در حضور ۱۲۰هزار تماشاگر را تجربه کرده ام. دوست دارم جمعه که امیر بردیا به استادیوم می آید او هم لذت حضور هواداران عزیز را بچشد. اطمینان دارم قدم او هم خوب است.جمعه وقتی استادیوم پر شد عکس یادگاری می گیریم تا دیگر نگویند عکس فتوشاپ بوده است. آنوقت هرکه دوست داشت عکس مملو از جمعیت استادیوم آزادی را بردارد و به هر رنگی که دوست دارد تغییر دهد. برای ما مهم نیست. 

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات علی اکبر طاهری مبنی بر اینکه از شهردار تهران دعوت کرده بود تا برای جشن قهرمانی به ورزشگاه شهید کاظمی برود، اذعان داشت: ابتدا از قالیباف تشکر می کنم که این ورزشگاه را در اختیار ما قرار داد اما از اظهارنظر مدیرعامل پرسپولیس شوکه شدم و دوست دارم از قالیباف که به ما لطف داشته  است دعوتی بعمل آورم. این دعوت برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر است اما ما متاسفانه نمی توانیم در ورزشگاه امام رضا(ع) که اهدایی آقای قالیباف است حق میزبانی را به خوبی ادا کنیم زیرا گنجایش ورزشگاه امام رضا(ع) کم است در حالی که برای جشن قهرمانی ما ۱۰۰هزار نفر به استادیوم می آیند. بنابراین مجبور هستیم از آقای قالیباف دعوت کنیم تا در ورزشگاه آزادی به جشن قهرمانی ما بیایند.شاید هواداران پرسپولیس در ورزشگاه ۱۵هزار نفره شهید کاظمی جا شوند. اما ما جشن قهرمانی را با ۱۰۰هزار نفر خواهیم گرفت.

 

مجیدی درباره داوری ها و متضرر شدن استقلال از آن تاکید کرد: مشکلات داوری برای همه تیم هاست بهتر است به داوران احترام بگذاریم آنها هم مانند مربیان و بازیکنان می توانند اشتباه کنند درست است که اشتباهات آنها تاثیرگذار است اما اگر بخواهیم از آنها کینه به دل بگیریم، نمی شود. نباید این بندگان خدا را تحت فشار بگذاریم. در بازی مقابل نفت با اینکه در اوج عصبانیت بودم اما همه را به آرامش دعوت کردم و  حتی تا دم در رختکن داوران هم به همراه اکبریان رفتم تا خدایی نکرده کسانی که کمی عصبانی هسنتد او را اذیت نکنند. ما باید از داوران مان حمایت کنیم. من همیشه در جلسات هماهنگی می گویم خدا کند برنده مسابقه تیم داوری باشد.روز جمعه منتظر حضور پر تعداد هواداران هستیم.