مجیدی برای حمایت می آید نه مربیگری

پرویز مظلومی درنشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: انگیزه بچه های ما برای مسابقه بسیار بالا است و صحبت هایی که با آنها کرده ام درباره خواسته هواداران بوده است.بازی بسیار حساسی در پیش داریم. ما نیاز مبرمی به 3 امتیاز داریم و همه بازیکنانم درک کرده‌اند که باید بازی را ببریم.

وی ادامه داد:ما با تیم خوبی بازی داریم که تاکتیک‌پذیر است و ما هم به دنبال یک بازی مهم هستیم. ان‌شاءالله فردا بازیکنان ما بر عکس بازی با نفت از موقعیت‌ها استفاده کنند چون دیگر فرصت از دست دادن امتیاز را نداریم. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و مطمئن باشید ما هم بازی خوبی انجام می‌دهیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت جذب جیووانی گفت: ما در این زمینه وسواس داریم. شرط ما این است که بازیکنان در تمرین حضور داشته باشند تا در صورت آمادگی آنها را به خدمت تیم درآوریم. این بازیکن امروز تمرین کرد و قرار است چهار جلسه تمرین کند تا شرایط وی را ببینیم. 

وی درباره شرایط داوری اذعان داشت: ما نه می خواهیم داور به نفع مان بگیرد و نه به ضررمان. توقع ما این است که داوران دقت لازم را داشته باشند. 

مظلومی درباره اینکه منظورش از اینکه داوری به سمت تیم خاصی چرخیده است چه بود گفت: به هر حال صحبتی شده است. ما اسم تیم خاصی را نیاوردیم.

 

به گزارش کاپ،وی درباره صحبت های خوردبین که از اظهاراتش انتقاد کرده بود تصریح کرد: ما اسم تیم خاصی را نیاوردیم و اگر اسم پرسپولیس را آوردیم ایشان بیاید و صحبت کند.

مظلومی درباره استخدام روانشناس برای تیم استقلال گفت: نیازی به این مساله نداریم. الان در شرایطی هستیم که تیم در فینال جام حذفی است. نیازی به روانشناس نداریم. نگاه کنید نتایج پرسپولیس در اوایل فصل چگونه بوده است. هر تیم بالا و پایین دارد. در حال حاضر تیم ما در جدول دوم است و به فینال جام حذفی رسیده است. تعجب می کنم با شرایطی که استقلال دارد توقعات بیش از حد بالا رفته است. در حالی که من گفته بودم به دنبال کسب سهمیه هستیم. الان استقلال مدعی قهرمانی است و چرا باید از این نتایج ناراحت باشیم؟

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا توطئه ای در استقلال وجود دارد و اینکه گفته می شود قرار است برکنار شود و فرهاد مجیدی جای او را بگیرد گفت: توطئه یعنی چه. نمیدانم آیا قرار است مرا برکنار کنند. آیا مدیرعامل را برکنار کنند؟

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه تصریح کرد: من قراردادی دوساله دارم و دو سال در استقلال خواهم بود. شرایط خوبی خواهیم داشت. فرهاد مجیدی هم پیشکسوت استقلال است و دلش با این تیم. وقتی از آن طرف آب می خواهد به ایران بیاید برای حمایت از تیم است نه برای لباس مربیگری. افشارزاده هم تلاش می کند. این را جدا می گویم. از نزدیک شاهد هستم. خوشبختانه نصرالله عبداللهی هم به جمع تیم اضافه شده و ارتباط ما را با مدیرعامل بهتر ساخته است. افشارزاده هم در ارتباط باشگاه با وزارتخانه زحمات زیادی می کشد. 

سرمربی استقلال درباره جو عجیبی که علیه وی وجود دارد بیان داشت: ما انتظار همه جور حمله ها را داریم. یکسری تحمل ندارند و جوانی می کنند. ما با پورحیدری قهرمان آسیا شدیم و به ایران بازگشتیم. پس از آن با تیم پاس بازی داشتیم که تیمی گردن کلفت بود. ما چهار گل از پاس خوردیم. نمی دانید چه به روز ما آمد. چه فحش هایی می دادند و چگونه پورحیدری را با آمبولانس از استادیوم خارج ساختیم. یا خود من با استقلال قهرمان جام حذفی شدم اما پس از آن در زمین بد شیراز به میدان رفتیم و بعد با سایپا 2-2 کردیم. آنجا هم علیه من شعار دادند. استقلال متعلق به 25 یا 30 میلیون نفر است و نه متعلق به من است و کسانی که مشکل ایجاد می کنند.

مظلومی در این رابطه که آیا شعارها خطی است یا خیر، گفت: من در این رابطه صحبتی نمی کنم. یکسری جوان هستند که آستانه تحمل شان پایین است.