دایی: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: نباید در مورد استقلال خوزستان زیاد حرف بزنیم چون آنها تیم و سرمربی بسیار خوبی دارند. من ارادت خاصی نسبت به ویسی دارم و بازیکنانش نمایش خوبی در این فصل داشتند.

او ادامه داد: برای پیروزی در این مسابقه تمام توانمان را به کار می‌گیریم. باید سعی کنیم نتایج چهار هفته اخیر را فراموش کرده و به پیروزی فکر کنیم. ان‌شاالله فردا به 3 امتیاز می‌رسیم و دوباره به بالای جدول برمی‌گردیم. خدا را شکر بازیکنان به همدلی و نظم تاکتیکی خوبی رسیده‌اند و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم به تیمی باج بدهیم. هدفمان کسب پیروزی در قم و خارج از خانه است. تمام 10 بازی آینده برای ما یک فینال است که محکوم به پیروزی در آنها هستیم.

سرمربی صبای قم در مورد نتایج ضعیفشان در هفته‌های اخیر عنوان کرد: باید تمام آن مسابقات را فراموش کنیم چون در دو بازی گذشته با وجود اینکه نتیجه لازم را کسب نکردیم اما نمایش خوبی داشتیم.

دایی پیرامون استفاده از داوود بهادری و محمد بائوج‌رضایی دو بازیکن جوان تیمش در دیدار هفته گذشته مقابل پدیده ابراز کرد: بهادی و رضایی از زمان حضورشان در زمین خوب کار کردند. آنها می‌توانند در بازی‌های آینده کمک زیادی به تیم داشته باشند. جوان‌ها و در مجموع همه بازیکنان باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. بهادری را در سمت راست خط میانی به کار گرفتیم در حالی که او مدافع راست است. او خیلی خوب بازی کرد و به آینده او امیدوار شدیم.

او با اشاره به غایبان تیمش مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: جلال علی‌محمدی مصدوم و سامان آقازمانی محروم است ولی مطمئنا با همدلی بازیکنان می‌توانیم در بازی فردا پیروز شویم.

سرمربی صبا پیرامون موقعیت‌های زیادی که از دست می‌دهند، گفت: ما در تمام تمرینات روی ضربات آخر کار می‌کنیم. سعی داریم در بازی‌های آتی نتایج را جبران کنیم تا ادامه فصل را از دست ندهیم.