دایی: در چند بازی اخیر اشتباهات فردی کمر تیم را شکاند

علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان عنوان کرد یک پنالتی محرز برای آنها نگرفتند.

 

هیچ تیمی یک امتیاز نمی‌خواست

بازی سخت و پایاپایی دیدیم. هر دو تیم برای برد آمده بودند و هیچ تیمی برای یک امتیاز تلاش نمی کرد. نیمه اول در اختیار ما بود و بهتر از استقلال خوزستان بودیم اما نیمه دوم بازی پایاپایی داشتیم. به گل رسیدیم اما مثل همیشه بازهم روی اشتباه فردی گل خوردیم. در چند بازی اخیر اشتباهات فردی کمر تیم را شکانده است. بازیکنان باید به تیم کمک کنند ولی از بعضی ها کمک ندیدیم. یک کارت قرمز بی مورد سرنوشت و تلاش یک مجموعه را عوض می کند. بازی سنگینی بود و اگر خوش شانس بودیم می بردیم.

 

پنالتی ما را نگرفتند

اگر خطای اسلامی در محوطه ما اتفاق افتاد داور نمی گرفت؟ خطای آنها را زود سوت می زد ولی برای ما نه. یک پنالتی برای ما گرفته نشد که می توانست به ما کمک کند. با تیم اول جدول بازی داشتیم که نمایش بدی ارائه نکردیم ولی برای برد کافی نبود و باید بهتر کار کنیم تا به پیروزی برسیم. سعی داریم در بازی های آینده این نتایج را جبران کنیم.

 

مهاجم گلزن 6 دنگ نداریم

هرچه برای حفظ توپ در خط حمله تذکر دادم بی نتیجه بود. دفع بد توپ از بازیکن ما و روی ارسال گل خوردیم اما بازیکنان ما تلاش کردند. جلال علی محمدی با اینکه در کناره ها بازی می کرد اما گلزن بود. متاسفانه مهاجم گلزن 6 دانگ نداریم. حالا هم زمان را از دست دادیم و نمی توانیم بازیکن جدید بگیریم.

 

داور منتظر بود برای استقلال خوزستان سوت بزند

اوسانی بازیکن جوانی است و می تواند بهتر باشد اما اولین چیز برای فوتبالیست آرامش است. به نظر من کارت زرد اول را بی خود گرفت و دومین اخطار هم داور منتظر اتفاق کوچکی بود که این کار را انجام دهد و با سختگیری بازیکن ما را اخراج کرد. در زمان حملات تیم ما را 10 نفره کرد. دروازه بان آنها بازیکن ما را زد ولی داور خطا نگرفت. یا باید خطای مهاجم ما را می گرفت یا ضربه دروازه بان آنها را اعلام می کرد ولی کرنر گرفت. اگر پنالتی اعلام می شد روند بازی تغییر می کرد ولی خدا را شکر در یک بازی سخت شکست نخوردیم.

 

بازیکنان باید تلاش کنند

باید سعی بیشتری داشته باشیم و بازیکنان هم طوری وارد زمین شوند که فقط به پیروزی برسیم. ما تا حدودی می توانیم کار کنیم اما بقیه چیزها دست بازیکنان است و باید تلاش کنند.