فرزاد مجیدی پس از پیروزی دو بر یک مقابل گسترش در جمع خبرنگاران در مورد حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه گفت: فکر می‌کنم نمی‌خواهید درباره بازی صحبت کنم. حضور فرهاد برای حمایت از تیم بود. او همیشه پیگیر شرایط استقلال است و با تصمیم خودش به ورزشگاه امده بود تا تیم را حمایت کند. قصد داشت در تمرین استقلال هم حضور پیدا کند که به دلیل مشکلات شخصی نتوانست زیرا پروازش دیشب بود. امشب هم از کشور می‌رود. باید از ایشان تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: بازی امروز یک میهمان ویژه هم داشت. پسر فرهاد مجیدی برای اولین بار به ورزشگاه آزادی آمده بود. البته در ابتدای حضورش آنقدر جمعیت استقبال کردند که به سختی توانست وارد ورزشگاه شود و اولش پسر فرهاد کمی ترسیده بود.

مجیدی در مورد اینکه فرهاد برای بازی‌های بعدی استقلال هم به آزادی خواهد آمد، گفت: برای بازی‌های حساس فرهاد مجیدی می‌آید.

سرپرست استقلال در مورد شایعه سرمربیگری فرهاد مجیدی در این تیم گفت: این بحث صحت ندارد. مجموعه مدیریتی و کادر فنی برای استقلال زحمت کشیده‌اند و تیمی که فینالیست جام حذفی است و در کورس قهرمانی لیگ هم قرار دارد نیازی به تغییر کادر فنی ندارد. فرهاد مجیدی برای حمایت آمده بود. من چون برادرم است این حرف را نمی‌زنم. باید از مجیدی تقدیر کرد که برای حمایت به ورزشگاه آمده بود.