برگردم با کی روش حرف میزنم

علی کفاشیان در این باره اظهار داشت: همان طور که بازی های تیم فوتسال را دیدید تیم ایران در آسیا حریف سختی ندارد. تیم بسیار هجومی و با بازی های زیبا توانسته به فینال این مسابقات راه پیدا کند. ازبکستان نیز از امتیاز میزبانی استفاده می کند اما اینجا هواداران ایرانی حاضر هستند و به کمک تیم مل می آیند. 

وی افزود: ما فوتسال را مستقل کرده ایم و می توانم بگویم تمام امورات آن را خود فوتسالی ها اداره می کنند. ای اف سی و فیفا نگاه ویژه ای به رشته فوتسال دارند. هدف اصلی تیم ما باید فقط در رقابت های جهانی باشد. ما استعدادهای بسیار خوبی در این رشته داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره هدف امیدواری ما این است که بتوانیم در رقابت های جهانی جزو چهار تیم برتر جهان شویم. چراکه پتانسیل این مهم در بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی وجود دارد. 

کفاشیان درباره آینده تیم ملی فوتبال نیز گفت:در چند روز آینده جلسه ای با کارلوس کی روش خواهیم گذاشت که هم صحبت های او را بشنویم و هم تعاملی داشته باشیم. ما با کی روش قرارداد داریم و تلاش مان این است که امکاناتی که کی روش خواسته است را فراهم کنیم تا هیچ دغدغه ای برای مقدماتی جام جهانی نداشته باشیم.