پیام صادقیان، هافبک صبای قم، معتقد است پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

 

بازی با استقلال خوزستان چطور بود؟

بازی بسیار سنگینی برای ما بود. در واقع جنگ فوتبالی در زمین دیده می‌شد و هر دو تیم یک بازی سختکوشانه را انجام دادند. ما مستحق برد بودیم و چند فرصت خوب را از دست دادیم ولی استقلال خوزستان فقط یک موقعیت داشت که آن را هم تبدیل به گل کرد.

در مورد صحبت‌های علی دایی که از اشتباهات فردی بازیکنان صبا انتقاد کرده بود، چه صحبتی داری؟

دایی حق دارد، چون مربی همیشه نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کند و اشتباهات فردی هم ناراحت‌کننده است ولی بازیکنان صبا هم دوست ندارند اشتباه کنند. واقعاً مستحق برد بودیم و فکر می‌کنم یک پنالتی هم به سود ما گرفته نشد.

مثل اینکه پاس گل دادی؟

چند سانتر خوب داشتم و در نهایت یک پاس گل هم دادم. سعی می‌کنم بازی به بازی عملکرد بهتری داشته باشم و می‌توانم خیلی بهتر از این بازی کنم.

صبا چقدر برای کسب سهمیه یا قهرمانی شانس دارد؟

بازی‌ها سخت و غیر قابل پیش‌بینی است ولی ما برای کسب سهمیه یا قهرمانی تلاش می‌کنیم. تمامی تیم‌های بالای جدول شانس دارند و حالا باید دید در نهایت چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

فکر می‌کنی چه تیمی قهرمان شود؟

راستش را بخواهید نمی‌توان از الان پیش‌بینی کرد، چون چند تیم شانس دارند ولی نظر شخصی خودم این است که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. آنها هم خوب فوتبال بازی کرده و هم خوب موقعیت ایجاد می‌کنند. در ضمن حمایت هواداران پرسپولیس هم مثال‌زدنی است.

خیلی‌ها از برانکو تعریف می‌کنند، نظر تو در مورد او چیست؟

برانکو واقعاً مربی خوبی است و نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته است. او توانسته هواداران پرسپولیس را شاد کند و این چیز مهمی است.

بابت جدایی از پرسپولیس از او ناراحت نیستی؟

خیر، دلیلی ندارد از او ناراحت باشم.