بختیار رحمانی درباره نخستین دیدار این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الجزیره امارات، گفت:فعلاً ما بازی این تیم را ندیدیم اما قطعاً کادر فنی مجرب ما این کار را انجام داده و اطلاعات کافی را در اختیار ما خواهد گذاشت تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی کسب بکنیم.

وی تأکید کرد:به دلیل اینکه تیم ما ظرفیت بالایی دارد و به کمک هواداران می‌تواند در این مسابقات نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، من دلم به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روشن است و فکر می‌کنم در این مسابقات می‌توانیم از گروه خود صعود کنیم.

رحمانی خاطرنشان کرد:ما در گروه سختی قرار گرفتیم اما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم از گروه خود صعود کرده و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال آذربایجان و کشور ایران باشیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی همچنین درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان در 2 دیدار قبلی خود نتیجه لازم را به دست نیاورده بود و به همین دلیل نیز نهایت تلاش خود را در این دیدار برای کسب 3 امتیاز انجام داد.

وی افزود:در ابتدای بازی ما گل بدی دریافت کردیم اما خوشبختانه در ادامه توانستیم خیلی زود بازی را به تساوی بکشانیم.در نیمه دوم، بازی به‌طور کامل در اختیار ما بود و حملات خوبی هم بر روی دروازه تیم حریف تدارک می‌دیدم که خدا را شکر در دقایق پایانی بازی توانستیم گل دوم را هم بزنیم و 3 امتیاز ارزشمندی کسب کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تنها مشکل ما در حال حاضر این است که در اکثر بازی‌ها گل اول را دریافت می‌کنیم اما به‌ هر حال خوشحالم که توانستیم این دیدار را به نفع خودمان به اتمام رسانده و پس از چند هفته ناکامی، طعم پیروزی را هم بچشیم.

رحمانی در مورد شعارهای هواداران تراکتورسازی علیه بازیکنان این تیم، گفت: دقایق پایانی بازی به دلیل نتیجه نگرفتن ما در زمین مسابقه، تک‌تک هواداران فشار زیادی متحمل می‌شدند و فکر می‌کنم این شعارها در این دقایق از بازی عادی بود چون هوادار نتیجه می‌خواهد.

وی تصریح کرد:این نخستین دیدار ما در این فصل که هواداران از آن تا این حد استقبال کرده بودند که امیدوارم آنان به حمایت خود از تیم تراکتورسازی ادامه بدهند چون این تیم متعلق به همه آنان و مردم آذربایجان است.از همه هوادارانی که در این دیدار ما را تنها نگذاشته بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم جواب لطف آنان را با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم، بدهیم.