چطور کی روش می تواند تا این اندازه سنگدل باشد!
حسین فرزامی درباره دیدار آخر استقلال برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: این دیدار را در ورزشگاه ازادی و از نزدیک دیدم و اتفاقا با حضور آن تعداد هوادار در ورزشگاه حس و حال خوبی به من و دیگر دوستان استقلالی ام که به ورزشگاه آمده بودند دست داد. استقلال برد خوب و به موقعی کسب کرد و امیدوارم که این بردها باز هم تداوم داشته باشد.

وی درباره اینکه کدام بازیکن بهترین بازیکن استقلال بود گفت: بی شک مهدی رحمتی در این بازی بهترین بازیکن استقلال بود و فقط ای کاش آن بدرفتاری را به عنوان کاپیتان استقلال با نصرتی نمی کرد. کاپیتان بزرگ تیم است و اتفاقا باید برای دیگر بازیکنان تیم الگو باشد نه اینکه دعوا راه بیندازد و همه چیز را بر هم بریزد. من از رحمتی با این همه سابقه توقع داشتم که در چنین مواقعی اجازه بدهد تا داور مسابقه تصمیم گیری کند.

هافبک بازیساز سالهای دور استقلال اضافه کرد: اگر در آن صحنه رحمتی اخراج می شد چه کار باید می کرد؟ استقلال به جای حریف 10 نفره می شد و این می توانست همه زحمات 10 بازیکن دیگر و آن همه هواداری که به آزادی رفته بودند را از بین ببرد و استقلال بازی را با تساوی یا با باخت به پایان ببرد.

فرزامی در تأیید شرایط مطلوب این روزهای دروازه بان استقلال توضیح داد: رحمتی وقتی 80 هزار هوادار را پشت سر خود دارد و می داند که مقابل چشم آنها بازی می کند باید خوددارتر بازی کند. او واقعا در روزهای خوبی است و شاید اگر کمی عصبی است به خاطر تیم ملی باشد. اصلا من تعجب می کنم که کی روش چه پدرکشتگی با این جوان دارد؟ مگر می شود انسان این اندازه سنگدل باشد؟

وی افزود: رحمتی که همه کار کرد. عذرخواهی هم کرد. در تلویزیون هم این کار را انجام داد ولی کی روش با او سر لج افتاده است. واقعا که اراده این دروازه بان برای خوب کماندن ستودنی است. او بهترین دروازه بان این روزهای ایران است و شکی در آن نیست ولی کی روش نیم خواهد او را ببیند.