من این استقلال جوان را قهرمان می کنم

پرویز مظلومی طوری جملات را به زبان می‌آورد که ایمان می‌آوری این فصل، فصل قهرمانی او است. وی محکم‌تر از هر زمان دیگری حرف می‌زند. او که روزهای پرتلاطمی را تاکنون تجربه کرده، فاصله آنچنانی با یک واقعه بزرگ ندارد.

 

مظلومی سخت در عطش قهرمانی لیگ است و بی‌آنکه ترسی به دل راه دهد به آینده خوبی که در ذهن ترسیم کرده می‌اندیشد. شنیدن صدای سرمربی استقلال پس از بازی با گسترش فولاد حاوی این حس بود؛ او مصمم است، مصمم‌تر از همیشه...

 

اظهارات مظلومی را در ادامه می خوانید:

 

* بعد از بازی با گسترش فولاد انتقاد‌هایی به نحوه بازی شما به خصوص در نیمه دوم شد. چه برداشتی از این نقد‌ها دارید؟

- من نقد منصفانه را دوست دارم اما بعضی‌ها بیش از حد از تیم من انتقاد می‌کنند. درست است که نیمه دوم قدری بی‌انگیزه شدیم که این هم به دلیل گل‌هایی بود که در نیمه اول به ثمر رساندیم اما در نهایت برنده بازی بودیم. از بچه‌ها ممنونم. آنها تلاش زیادی می‌کنند و همیشه قدردان زحمات آنها هستم.

 

* انتقادهایی هم به سبک بازی‌تان شده که البته با تعداد گل‌هایی که تا هفته بیست و یکم به ثمر رسانده‌اید، همخوانی ندارد.

- خدا پدر و مادرتان را بیامرزد که نکات مثبت تیم ما را می‌بینید. متاسفانه بعضی‌ها اما نمی‌بینند و انتقاد‌های‌شان برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است. با این حال ما سرمان توی کار خودمان است. بدون حاشیه جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم به فوتبال هجومی‌مان ادامه دهیم.

 

* می گویند تیم مظلومی زیبا بازی نمی‌کند!

- این انتقاد‌ها را قبول ندارم. تیم من زیبا بازی می‌کند و علاوه بر آن تیم جوانی است. اگر به تعداد گل‌های زده‌مان نگاه کنند متوجه زیبایی‌ بازی‌های استقلال می‌شوند. البته قبول دارم که در بهترین شرایط ضعف‌هایی هست که ما باید با کار و تلاش آن را از بین ببریم.

 

* تغییرات چشمگیری در بازی با گسترش فولاد داشتید.

- این هم یکی از نکاتی است که دیده نمی‌شود. تیم من علاوه بر اینکه زیبا بازی می‌کند، تیم بسیار جوانی است. در همین بازی با گسترش فولاد ترکیب تیم را جوان کردم و در آینده باز هم اگر فرصتش باشد همین کار را ادامه می‌دهم. من به این بازیکنان جوان می‌بالم. آنها آینده فوتبال این مملکت خواهند شد.

 

* درباره داوری‌هایی که گاه به سمت شما سنگینی می‌کند هم حرف‌هایی می‌شنویم که چندان با واقعیت همخوانی ندارد.

- اجازه بدهید من به احترام کمیته انضباطی دیگر درباره مسائل داوری حرفی نزنم. تا آخر فصل نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. امیدوارم که هر اتفاقی رخ می‌دهد در نهایت حق به تیمی برسد که شایسته کسب قهرمانی لیگ برتر است.

 

* در هفته بیست و دوم شما 3 بازیکن کلیدی را در اختیار ندارید. غیبت این بازیکنان به استقلال لطمه خواهد زد؟

- در همین بازی با گسترش فولاد هم تغییراتی داشتیم. همانطور که گفتم ما روی جوان‌های تیم حساب کرده‌ایم. درست است که بازیکنان بزرگی در اختیار نداریم اما دلم روشن است که در این بازی هم به موفقیت می‌رسیم. جای نگرانی وجود ندارد.

 

* آقای مظلومی فکر می‌کنید با این داشته‌ها در نهایت بتوانید قهرمان لیگ شوید؟

- به کاری که می‌کنم ایمان دارم. با همین داشته‌ها پیش می‌رویم. امیدوارم که در نهایت با تماشاگران‌مان جشن قهرمانی بگیریم.