منصور پورحیدری درخصوص وضعیت و حال عمومی وی و اینکه بسیاری از فوتبالی‌ها برای دیدن او به منزلش می‌روند، اظهار داشت: شکر خدا از لحاظ ریه و قند خون شرایط بهتری دارم. از آنهایی که در این مدت به ملاقات من آمدند یا از راه‌های دیگر پیگیر وضعیتم هستند، تشکر می‌کنم. امیدوارم که به‌زودی شرایط بهتری را پیدا کنم و بتوانم دوباره به‌صورت مرتب در کنار استقلال باشم.

پورحیدری درمورد اینکه آیا می‌خواهد دوباره در استقلال به‌عنوان سرپرست فعالیت کند، خاطرنشان کرد: من دوست دارم به استقلال برگردم و به این تیم کمک کنم. به هر حال وظایفی داشتم که به‌ دلیل بیماری باعث شد نتوانم کارم را ادامه دهم، ولی اگر حال عمومی‌ام بهتر شود دوست دارم در کنار تیم باشم و کمک کنم.

او درمورد پیروزی استقلال در مقابل گسترش فولاد گفت: برد مهم و روحیه‌بخشی بود و خوشبختانه استقلال به صدر جدول برگشت. مطمئنا هر تیمی می‌تواند نقطه ضعف داشته باشد که استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. الان اما سرنوشت قهرمانی دست استقلال است چون در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد. بازی‌های باقی‌مانده بسیار مهم است و امیدوارم بازیکنان استقلال قدر این صدرنشینی را تا آخرین هفته بدانند. از هواداران استقلال هم می‌خواهم که تیم را به‌خوبی حمایت کنند تا استقلال امسال قهرمان لیگ شود.