علیرضا وفایی درباره برنامه 90 شب گذشته و نظرسنجی گل های برتر دوماه گذشته اظهار داشت: در زمان پخش برنامه 90 به اتفاق دوستانم جایی بودم و اصلا برنامه را نگاه نمی کردم. اما وقتی به من گفته شد که نظرسنجی با گل من در حال انجام است از اواسط برنامه آن را نگاه کردم.

وی در این باره که پس از اطلاع از این موضوع چه احساسی داشت بیان کرد: بعد از قهرمانی که در آسیا کسب کردیم این موضوع خوشحالم کرد و البته باعث تعجبم بود که چطور کنار گل های بازیکنان لیگ برتر فوتبال گل من هم قرار گرفته است. هرچند که در ادامه نتوانستم تا پایان برنامه را ببینم چون خیلی خسته بودم حدود ساعت یک بامداد خوابم برد.

بازیکن تیم ملی فوتسال در توضیح گلی که مقابل ویتنام به ثمر رساند گفت: من خودم به این نوع گلم «چپ چیپ» می گویم. البته مشابه همین گل را در ویتنام و جام ملت ها یک بار دیگر زده بودم. این قدر این گل خنده دار بود که اگر دقت کرده باشید بعد از به ثمر رسیدنش بچه های تیم ملی می خندیدند. ولی در واقع این گل یک ضربه چیپ بود که بهتر است بگوییم چون خیلی ارتفاعش زیاد بود خیلی گل چیپی بود.

وفایی ادامه داد: خدا را شکر که توانستم من هم با این گلم نقشی هرچند اندک در شادی مردم کشورم داشته باشم. همچنین در راه رسیدن به قهرمانی جام ملت های آسیا. 

وی در این باره که چرا در این مسابقات کمتر از سوی کادر فنی به بازی گرفته شد توضیح داد: این را باید از کادر فنی بپرسید. من نمی توانم درباره اش اظهارنظر کنم. همین که همه ما کنار تیم ملی بودیم و تیم توانست به قهرمانی برسد از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد. 

بازیکن تیم ملی فوتسال در این باره که فردوسی پور به پاس کاری کم بازیکنان این تیم ایراد می گرفت تصریح کرد: زمین فوتسال نسبت به فوتبال کوچکتر است و برخلاف فوتبال ممکن است در هر نیمه 30 موقعیت یا بیشتر روی دروازه ها به وجود بیاید که از این تعداد بعضی ها را خود بازیکن به قصد گلزنی به توپ ضربه می زند اما در فوتبال شاید در یک نیمه هر تیم بیشتر از سه یا چهار موقعیت به دست نیاورند که آن را هم بازیکنان با پاس کاری به وجود می آورند. 

وفایی افزود: با توجه به تعداد بالای موقعیت های گل تک روی ها هم بیشتر به چشم می آید. وگرنه اساس کار فوتسال روی پاس های ریز و سرعتی است که ما بارها براساس همان ها به گل هم رسیدیم.

بازیکن فصل پیش تیم یاسین پیشرو قم با اعلام این موضوع که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود و هنوز با تیمی قرارداد منعقد نکرده در پاسخ به این سوال که شب گذشته و در نظرسنجی به کدام گل رای داده توضیح داد: چون من پرسپولیسی هستم گل احمد نورالهی را پسندیدم و رای من هم آن بود. البته خودم در نظرسنجی شرکت نکردم ولی خانواده ام به گل نورالهی رای دادند.