5 فینال برای قهرمانی استقلال

آبی ها هم اکنون با 39 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از استقلال خوزستان رده دومی و البته 4 امتیاز بیشتر پرسپولیس رده سومی در صدر جدول قرار گرفته است و کادرفنی این تیم امیدوار هستند با حفظ این اختلاف بتوانند در پایان بازی ها برای چهارمین بار قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند. در این بین آبی ها 5 بازی کلیدی برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارند که باید از این بازی ها به سلامت عبور کنند.

تمام مسیرهای سخت استقلال

هفته بیست و چهارم، استقلال خوزستان

بازی با استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بی تردید شروع راه استقلالی ها برای قهرمانی است. شگفتی ساز این فصل لیگ لیگ برتر بعد از یک تساوی ارزشمند برابر استقلال در استادیوم آزادی امیدوار است در بازی برگشت هم بتواند نتیجه مناسبی برابر این تیم بگیرد. استقلالی ها بی تردید می توانند با پیروزی برابر تیم سختکوش عبدالله ویسی گام بلندی در راه قهرمانی بردارند.

 

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، سپاهان

هرچند سپاهان از نظر شرایط جدول نمی تواند چندان برای استقلال دردسر ایجاد کند اما بی تردید این تیم همیشه لقمه گلوگیری برای تیم های بالای جدولی خواهد بود. سپاهان برای این که آخرین شانس های خود را برای گرفتن سهمیه آسیایی جستجو کند برای گرفتن هر 3 امتیازی به ورزشگاه آزادی می آید.

 

هفته بیست و ششم، پرسپولیس

هفته بیست و ششم لیگ برتر بی تردید مهمترین آزمون استقلال خواهد بود،روزی که آبی ها هم باید از کیفیت فوتبال خود دفاع کنند و هم باید برای حفظ صدرجدول تلاش کنند. آنهایی که می گویند پرسپولیس فوتبال بهتری نسبت به استقلال بازی می کند، باید حدود یک ماه و نیم دیگر صبر کنند تا ببینند مظلومی چه نقشه ای برای مقابله با این تیم خواهد داشت.

 

هفته بیست و نهم لیگ برتر، تراکتورسازی

امیرقلعه نویی سرمربی فصل گذشته استقلال با کوهی از انگیزه به تهران می آید تا بتواند شکست برابر تیم سابقش در جام حذفی را جبران کند. بی تردید اگر تا هفته یکی مانده به پایان لیگ تراکتورسازی بتواند خود را در کورس قهرمانی قرار بدهد، جدال این تیم برابر  استقلال یک جنگ تمام عیار می شود.

 

هفته سی ام، صبا

هرچند استقلال در بازی رفت موفق شد صبا را 10 نفره شکست بدهد اما بی تردید بازی در قم و آن هم در هفته پایانی لیگ برتر نبردی بسیار سختی محسوب می شود. آبی ها باید امیدوار باشند که در هفته های پیش رو طوری بازی کنند که کارشان به هفته پایانی نکشد.