محمد زادمهر در خصوص اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز دوشنبه به‌دلیل مشکلات مالی گفت: هنوز درباره این موضوع در هیئت مدیره صحبت نکرده‌ایم، چون جلسه‌ای تشکیل نشده است. موضوع مشخص این است که باشگاه و بازیکنان وظایفی را دارند که باید انجام بدهند. وقتی بازیکنی با مشکل مواجه می‌شود، طبیعتا باشگاه باید آن‌را حل کند و به‌عنوان مثال باید به موضوع سوشا مکانی اشاره کنیم که باشگاه پرسپولیس نهایت تلاش خود را انجام داد تا مشکل این بازیکن حل شود.

او ادامه داد: اسپانسری که امسال با آن کار می‌کنیم یکی از بهترین اسپانسرهای چند سال اخیر در پرسپولیس است که هر سه ماه یک‌بار مبلغی را پرداخت می‌کند. طبیعتا اسپانسر مسئول مخارج امسال است، ولی گاهی اوقات بحث بدهی‌های انباشته مطرح می‌شود. به‌عنوان نمونه ما بدهی دو بازیکن خارجی را اگر نمی‌دادیم، 12 امتیاز از پرسپولیس کسر می‌شد. شاید گاهی اوقات چنین اتفاقاتی باعث شود که پرداخت حقوق بازیکنان با تأخیر یا مشکل مواجه شود که باید این موضوع را مدیریت کنیم.

زادمهر تأکید کرد: بازیکنان پرسپولیس مطمئن باشند که در پایان فصل با آنها تسویه‌حساب خواهیم کرد. من معتقدم به‌جای اعتصاب باید راه تعامل را درپیش گرفت. به هر حال شاید برخی از بازیکنان با مشکلات غیرقابل پیش‌بینی مواجه شوند و باشگاه هم می‌تواند برای حل مشکلات تلاش کند. سعی ما این است که بدهی‌های انباشته را کم کنیم و چنین بدهی‌هایی اضافه نشود. هر کاری هم که بخواهد صورت بگیرد مطمئنا با تایید نماینده حقوقی و حسابداری خواهد بود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درمورد برخورد نامناسب مهدی طارمی با خبرنگاران خاطرنشان کرد: او بازیکن جوانی است و خودش هم در این مورد صحبت کرده است. من معتقدم نباید روی این موضوع حساسیت خاصی نشان داد.