اعتصاب بازیکنان پرسپولیس برای هواداران سنگین بود

جواد منافی در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز دوشنبه و حاشیه‌هایی که در این زمینه به وجود آمد،  گفت: چند سال پیش که خودم در پرسپولیس فعالیت می‌کردم چنین شرایطی به وجود آمد. ما الان نزدیک تیم نیستیم و نمی‌دانیم دقیقاً چه اتفاقاتی رخ داده و تا چه حد باشگاه به تعهداتش عمل کرده است. پرسپولیس الان شرایط خوبی در جدول دارد و خوب هم فوتبال بازی می‌کند. من معتقدم در این وضعیت اعتصاب بازیکنان پرسپولیس برای هواداران اتفاقی سنگین بود.

وی در ادامه افزود: البته از یک طرف می‌توان حق را به بازیکنان هم داد، چون آنها دنبال حق و حقوق‌شان هستند. از طرفی هواداران هم ناراحت می‌شوند، چون ممکن است این موضوع در سرنوشت قهرمانی پرسپولیس تأثیر بگذارد. امیدوارم که این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود تا پرسپولیس همیشه در آرامش باشد.

منافی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال تصریح کرد: مطمئناً این تیم یکی از مدعیان جدی خواهد بود. پرسپولیس اگر بدشانسی نیاورد می‌تواند قهرمان شود. امسال شاهد بودیم که پرسپولیس در چند بازی از داوری ضربه دید و در چند مسابقه هم بدشانس بود. آنها با این فوتبال می‌توانند در لیگ برتر قهرمان شوند.