منوچهر نیکفر  در مورد موفقیت تیم سپاهان مقابل النصر امارات در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این یک خوشبختانه اعتماد به نفس بازیکنان ما مقابل النصر بالا بود. بازیکنان به خوبی درک کرده بودند که به عنوان نماینده فوتبال ایران پا به میدان گذاشتند. این بازی نشان داد که همگرایی خوبی بین بازیکنان تیم و استیماچ وجود دارد و صحبت‌هایی که در مورد موافق نبودن آنها باسرمربی تیم مطرح می‌شود، درست نیست. در برخی از بازی‌های لیگ مثل بازی با سایپا بدشانس بودیم که نتیجه نگرفتیم و امیدوارم در ادامه لیگ این بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارد. فکر می‌کنم نوار بدبیاری‌های ادامه‌دار ما پاره شد و امیدواریم از این پس در لیگ هم نتیجه بگیریم.

وی در خصوص اینکه با این برد به نظر می‌رسد ادامه همکاری سپاهان با استیماچ تمدید شد، تاکید کرد: این موضوع را بیشتر رسانه‌ها به آن می‌پرداختند، البته این مباحث وجود دارد اما باید به مربی هم فرصت بدهیم. یک مربی تا بخواهد به شرایط عادت کند زمان می‌خواهد. نمی‌توان انتظار داشت که یک مربی آنهم خارجی یک شبه نتیجه بگیرد بنابراین باید به استیماچ فرصت بیشتری بدهیم. ما در نشست اخیر هیئت مدیره هم حمایت کامل خود را از این مربی اعلام کردیم چون نمی‌توانستیم قبل از بازی با النصر سر مربی خود را مردد کنیم. امیدوارم فقط بتوانیم حواشی را کنترل کنیم.

 رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد وضعیت هادی عقیلی نیز اعلام کرد: عقیلی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته و باید این کمیته در خصوص او تصمیم‌گیری کند، البته نباید فراموش کنیم که این بازیکن از پیشکسوتان و سرمایه های باشگاه بوده  و احترام او را داریم. ما نباید اجازه دهیم که اختلافات داخلی در تیم به وجود  آمده و به آن لطمه بزند.

وی در مورد استعفای کفعمی از هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: کفعمی زحمات زیادی برای باشگاه سپاهان کشیده است اما او از طرف رسانه‌ها و سکوها تحت فشار بود ضمن اینکه یک مقدار هم هواداران روی او حساس بودند و علیه وی شعار می‌دادند. برای کفعمی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

نیکفر در مورد اینکه چقدر مشکلات مالی باشگاه سپاهان بر روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته و حتی باعث اعتصاب بازیکنان نیز شده تاکید کرد: اعتصابی در کار نبود و فقط متاسفانه برخی از رسانه‌ها بزرگنمایی در این خصوص انجام دادند. من نمی‌دانم چرا برخی از آنها این‌قدر روی سپاهان حساسیت دارند. در حال حاضر تقریبا همه باشگاه‌ها درگیر مسائل مالی هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. پرداخت‌های ما کمی از آنچه باید انجام می‌شد عقب‌تر است. باشگاه سپاهان در سالیان گذشته همیشه نشان داده که باشگاه خوش حسابی است و ممکن است پرداختی‌ها دیر و زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد.