هیچ گاه نگفتم داور پلنگ صورتی است!

دراگان اسکوچیچ در رابطه با اشتباه داوری علیه فولاد، پلنگ صورتی خواندن داور بازی و محرومیت خود اظهارنظر کرد، دراگان درباره مسائل عنوان‌شده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت:

فهمیدند اشتباه کردند عذرخواهی نکردند.

من انتظار داشتم همان‌طور که کمیته داوران برای اشتباهاتی که داوران علیه استقلال و پرسپولیس مرتکب می‌شوند و سپس به آن اذعان می‌کنند، از این تیم‌ها و هوادارانشان عذرخواهی می‌کند بعد از مسجل شدن اشتباه علیه تیم ما، از باشگاه فولاد و هوادارانش نیز عذرخواهی می‌کرد که این اتفاق هیچ‌وقت نیفتاد. آن‌ها پس ‌از این که کاملاً متوجه شدند اشتباهی علیه فولاد اتفاق افتاد که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر، هیچ‌وقت عذرخواهی نکردند.

 

هیچ‌گاه نگفتم داور پلنگ صورتی است

در مورد محرومیت خودم باید بگویم که من هیچ‌گاه نگفتم که داور بازی پلنگ صورتی است، حتی وقتی یک خبرنگار از من پرسید منظورتان این است که داور بازی پلنگ صورتی است من گفتم دراین‌باره هیچ نظری ندارم، بنابراین من این عنوان را به داور بازی نگفتم.

 

امیدوارم مشکلات داوری تمام شود

اگر عوامل فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیدند که پلنگ صورتی داور بازی است من خیلی تعجب نمی کنم، به هرحال امیدوارم هرآنچه که هست مشکلات داوری بر علیه فولاد خوزستان هرچه سریعتر پایان یابد تا ما بتوانیم از بازی هایی که انجام می دهیم نتایج لازم را کسب کنیم.