سینا عشوری ، در مورد پیروزی پرگل تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات، گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فراتر از چیزی که مردم فکر می‌کردند عمل کردیم. به لطف خدا در این مسابقه حاکم توپ و میدان بودیم و موقعیت‌هایمان به گل تبدیل شد. در بازی با الجزیره روز ما بود و به هواداران این پیروزی را تبریک می‌گویم.

وی در ادامه با اشاره به حضور کم تعداد هواداران تصریح کرد: فکر می کردم در اولین بازی ما در آسیا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند اما این طور نشد امیدوارم این پیروزی اشتیاق هواداران را برای حضور پرشورتر بیشتر کرده باشد.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با اینکه آیا نگران مغرور شدن بازیکنان تیمش نیست، تصریح کرد: در این مورد کمی نگرانی دارم البته این نگرانی بابت خودم و بازیکنان باتجربه تیم نیست به هر حال باید بازیکنان بدانند که این مسابقه به اتمام رسیده و بازی آینده شرایط خاص خودش را دارد. مطمئناً کادر فنی هم این مسائل را به تیم تأکید می‌کند و مشکلی از این بابت به وجود نخواهد آمد.

عشوری در رابطه با اینکه تیم اماراتی با پرواز جت اختصاصی به تبریز آمد اما آنها برای بازی با  الجزیره باید دو مسیر را طی کنند، اظهار داشت: به هر حال این امکاناتی که در اختیار تیم‌های اماراتی است و آنها از این پتانسیل بهره می‌برند. ما اگر روزی با جت اختصاصی پرواز کنیم و به بازی برویم متعجب خواهیم شد.

وی در مورد اینکه آیا مجوز خروج بازیکنان سرباز داده شده است، تصریح کرد: مثل اینکه این مشکل حل شده است.