رامین رضاییان در خصوص هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: من خانواده هادی نوروزی را بسیار دوست دارم. همسر و فرزندان آقا هادی، شرایط بسیار سختی را در این مدت تحمل کردند.

وی ادامه داد: جا دارد از همسر هادی نوروزی عذرخواهی کنم. در این مدت درگیر تمرینات بودم و به خاطر بازی‌ها نتوانستم به بابل بروم. آخرین باری هم که به ساری رفتم، سفری یک روزه برای رفتن به سر خاک مادربزرگم داشتم و واقعا در شرایط سختی بودم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: از همسر و خانواده هادی نوروزی باز هم عذرخواهی می‌کنم و به زودی سر خاک آقا هادی می‌روم. خدا شاهد است همیشه برای او نماز می‌خواندم و باز هم می‌خوانم. خیلی جاها در مورد من صحبت شد اما شرایط به گونه‌ای بوده که واقعا نرسیدم به سر خاکش بروم.

وی افزود: در تمام برنامه‌هایی که به تلویزیون دعوت شدم، مدام از آقا هادی می‌گفتم. وی هم‌محلی من بود و رفتن به سر خاکش برایم سخت است. مطمئنا سعی می‌کنم در اولین فرصتی که پیش آمد سر مزار آقا هادی بروم. خوشحال می‌شوم که در سفر به بابل، خانواده او هم حضور داشته باشند. انشاءالله از دست من دلگیر نباشند. همچنین امیدوارم روح هادی نوروزی همیشه شاد باشد.