افشارزاده: مظلومی قصد اهانت نداشت

بهرام افشارزاده ، درباره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهرا داشت: حضور مردم بسیار عالی و استثنایی بود. دیروز پیر و جوان و زن و مرد به اتفاق خانواده های شان در این امر مهم همکاری داشتند و حتی اگر رای گیری تا ساعت 2 بامداد هم ادامه پیدا می کرد باز هم مردم می آمدند. این یک کار خدایی بود که مردم برای خدا و کشورشان آن را انجام دادند.

وی افزود: در واقع دیروز اقشار مختلف جامعه برای حضور در انتخابات صف بستند و مرزها شکسته شد. امیدوارم که ملت سربلند ایران مثل همیشه سرافراز بمانند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره شکایت کمیته داوران از پرویز مظلومی و اینکه رایزنی با کمیته انضباطی و داوران به کجا ختم شد خاطرنشان کرد: ما اقدامات لازم را در این باره انجام دادیم و به دوستان مان اعلام کردیم که پرویز مظلومی نظر خاصی در صحبت هایش نداشته و هدفش از بیان آن صحبت ها اهانت کردن نبوده است. خود من اعتقاد دارم که داوری هم جزئی از بازی است. همان طور که ممکن است یک بازیکن توپی را به دروازه نزند بروز اشتباه برای داور هم غیرممکن نیست.

افشارزاده تاکید کرد: هیچ داوری به هیچ عنوان به خودش اجازه نمی دهد که عمدی را در کارش دخالت بدهد. داوران برای همه ورزشکاران در همه رشته ها قابل احترام هستند و باید بپذیریم که کمیته داوران هم باید به این مهم توجه زیادتری کنند تا لااقل از ضریب اشتباهات آنها کاسته شود. گرچه هیچ داوری به خاطر حیثیت کاری اش و اینکه نمی خواهد پیشینه تاریکی برای خودش بسازد حاضر نمی شود به عمد به سود یا ضرر کسی سوت بزند.

وی درباره مراسم چهلمین روز درگذشت زنده یاد احدی گفت: روز گذشته در مراسم چهلمین روز درگذشت جواد رفوگر هم شرکت کردم که ظهر بود. شب گذشته هم در مراسم زنده یاد احدی رفتم و با خانواده آن مرحوم دیدار کردم. از خداوند خواستیم که به خانواده آن زنده یاد صبر عطا کند.

سرپرست باشگاه استقلال در این باره که آیا در مراسم چهلمین روز درگذشت بهزادی هم شرکت خواهد کرد یا نه توضیح داد: ورزش و پهلوانی رنگ و لباس نمی شناسد. زنده یاد بهزادی هم از قهرمانان ورزش این مملکت بوده و من به عنوان سرپرست باشگاه استقلال وظیفه خودم می دانم که فارغ از مسائل رقابتی درون زمین فوتبال به رسم دوستی و رفاقت در مراسم آن مرحوم شرکت کنم تا تسلی خاطر خانواده اش باشم. مطمئن هستم بسیاری از دوستان استقلالی زنده یاد بهزادی هم در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی در این باره که قرار است در روزهای آینده با کادر فنی یا اعضای هیات مدیره باشگاه جلسه ای داشته باشد گفت: کادر فنی طبق روال همیشه جلسات خود را برگزار خواهد کرد و لزومی به برگزاری جلسه با اعضای این کادر نمی بینم. استقلال در حال آماده شدن برای حضور دوباره در لیگ است. خوشبختانه تیم ما در صدر جدول ایستاده و امیدوار هستیم که روند حرکتی خوب تیم تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

افشارزاده افزود: اعضای هیات مدیره هم هر زمان لازم باشد که گرد هم بیایند این کار را انجام خواهند داد. در حال حاضر و با توجه به رو به پایان بودن سال در تلاش هستیم تا کارهای عقب افتاده باشگاه استقلال را به اتفاق همکاران ما رتق و فتق کنیم. ضمن اینکه عادل شیحی هم شب گذشته وارد تهران شد و قرار است امروز به دفتر من بیاید تا قراردادش را امضا کند. پس از آن هم از عصر امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.