سوشا برای آقا کریم شاخ شد

شاگردان برانکو ایوانکوویچ مطابق روزهای گذشته تمرین خود را در دو گروه پشت سر گذاشتند.

 

* بازیکنان سحرخیز پرسپولیس از ساعت ٨:٣٠ دقیقه در درفشی فر حاضر شدند تا تمرین خود را از ساعت ٩:٣٠ دقیقه آغاز کنند.

 

* گروه اول که شامل بازیکنان هجومی خود را با حضور در چمن آغاز کردند. تمرینات کششی و بدنی و در ادامه پرش از موانع از آیتم های ابتدایی تمرین بود.

 

* بازیکنان تیم "ب" پرسپولیس نیز در پشت در حضور داشتند که با هماهنگی های به عمل آمده با یک دستگاه اتوبوس راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند.

 

* در ادامه ى تمرین گروه دوم که شامل عناصر تهاجمی این تیم بود با حضور در چمن آیتم های مربوط به کارهای پشت سر گذاشتند. راه های هجوم به دروازه و شوتزنی از آیتم هایى بود که بازیکنان آن را اجرا کردند.

 

* کرى دروازه بانان تیم با کریم باقری روى شوت های این عضو کادرفنی از نکات جالب توجه بود و سوشا مکانى با مهار شوت باقرى به شکل عجیبى به شادى مى پرداخت و از روحیه بالاى خودش خبر داد.

 

* ایگور پانادیچ در ادامه تمرینات دروازه بانان تیمش با ایجاد سد دفاعی سه نفره و حضور یکی از ٤گلر درون دروازه از آنها میخواست به اشکال مختلف دروازه را باز کنند.

 

* با توجه به مجاورت محل تمرین پرسپولیس با پایگاه آتش نشانی و مانور این پایگاه، در جریان تمرین لحظات جالبى نیز اتفاق افتتد و برخی بازیکنان تمرکز خود را روی مامورانی که با حضور در پشت بام به مانور مشغول بودند، قرار داده بودند.

 

* استقبال تنها ٢ نفر از هواداران و حضورشان روی سکو از دیگر نکات جالب توجه این تمرین بود.

 

* پایانبخش تمرین امروز حضور بازیکنان عناصر در بخشی از زمین به پاسکارى هاى هدف دار پرداختند.

 

* رضا خالقی فر مطابق دو تمرین قبلی در تمرین امروز هم در جمع دیگر بازیکنان حاضر شد تا مشخص شود کاملا از بند مصدومیت خارج شده است.