مظلومی برای جذب بازیکن خارجی باید وسواس زیادی داشته باشد

صادق ورمزیار در خصوص حضور دو بازیکن خارجی در تمرینات استقلال گفت: من چون عملکرد آنها را ندیدم، نمی توانم نظر خاصی نسبت به این موضوع بدهم. اما اعتقاد دارم مظلومی و همکارانش بهتر می دانند که آیا این دو بازیکن شرایط حضور در استقلال را دارند یا خیر؟ امیدوارم این بازیکنان خارجی مثل خارجی های دیگری که به استقلال آمدند، نیمکت نشین محض نباشند و برای استقلال ضرر مالی و کسر امتیاز به ارمغان نیاورند و تا مدتها سوژه رسانه های ورزشی نباشند و بتوانند اگر با استقلال قرارداد بستند، عملکرد قابل قبولی از خود ارائه بدهند.

هافبک پیشین استقلال، تعطیلی های مکرر لیگ را بسیار برای تیم ها مضر دانست و گفت: در این مورد مربیان لیگ برتری بارها صحبت کردند و از این تعطیلی ها گله داشتند اما انگار باید تا پایان فصل با این شرایط بسازند و این وضعیت را قبول کنند.

وی تاکید کرد: تعطیلات مکرر باعث شده تا تیم ها هزینه های زیادی در این خصوص انجام دهند. چندین بار بدنسازی و رساندن بازیکنان به فرم ایده آل بدنی، کار را برای تیم های حاضر در لیگ برتر سخت کرده و هزینه های بسیار بدی برای تیم ها داشته و امیدوارم سال آینده مسئولین برنامه ریزی مسابقات به گونه ای عمل کنند که این همه تعطیلی از ابتدا تا پایان فصل نداشته باشیم.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که آیا رایگان شدن حضور تماشاگران در بازیهای لیگ می تواند موثر باشد یا خیر؟ گفت: اجازه دهید این موضوع را کارشناسان نظر بدهند. اما در یک جمله کوتاه می توانم بگویم که شاید در مقطعی این مسئله مفید باشد اما در دراز مدت فوتبال ما را دچار مشکل خواهد کرد و تماشاگران دیگر رغبتی به هزینه کردن برای تماشای فوتبال داخلی نخواهند داشت.

صادق ورمزیار در پایان و در مورد عملکرد تیم های ذوب آهن و سپاهان در لیگ قهرمانان، گفت: خوشحال هستم که این دو تیم اصفهانی توانستند بازی های اول خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و دعا می کنم تا در بازیهای آینده خود با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساس به دور بعد سعود کنند.