من برای پول به استقلال نیامده ام!

عادل شیحی  گفت: قرارداد من کاملا یک قرارداد نرمال بوده و خود مدیران استقلال هم می‌دانند که من پول زیادی نگرفته‌ام. دوست داشتم به استقلال بیایم تا خودم را ثابت کنم و خدا را شکر که این اتفاق برایم افتاد.

او در مورد دلیل اینکه نیم فصل بدون تیم مانده است هم گفت: من در نیم فصل اول چند بار تا آستانه عقد قرارداد پیش رفتم اما هربار اتفاق‌هایی افتاد که عقد قرارداد نهایی نشد. حتی با مسوولان باشگاه اشتروم گراتس اتریش به توافق رسیده بودم اما به دلایلی عقد قراردادم نهایی نشد. حالا به استقلال آمده‌ام و می‌خواهم ثابت کنم که می‌توانم بازیکن مفیدی برای این تیم باشم.

بازیکن آلمانی ـ مراکشی جدید استقلال که امروز به محل تمرینات آمده بود در مورد برخورد بازیکنان گفت: یکی از دلایلی که مجاب شدم بعد از رفتن از ایران دوباره به این کشور برگردم، برخورد خوب بازیکنان بود آنها نسبت به تیم‌های قبلی که در آنها بازی کرده بودم، بسیار رفتار بهتری داشتند و همین موضوع بهانه‌ای شد تا با این تیم قرارداد امضا کنم.

شیحی در مورد اینکه باید جای بازیکن بزرگی مثل جاسم کرار را پر کند هم گفت: می‌دانم که استقلال در پست من نیاز به بازیکن داشته و مسوولیتم را به خوبی می‌دانم. امیدوارم آنقدر خوب کار کنم که کادرفنی از خریدن من رضایت داشته باشد.