خالد شفیعی در خصوص پیروزی پر گل تیمش مقابل الجزیره امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از تمرینات بدنسازی و کارهای تاکتیکی، به هماهنگی خیلی خوبی رسیدیم. به همین دلیل توانستیم مقابل الجزیره، فوتبالی زیبا را به نمایش بگذاریم و پیروزی مقتدرانه‌ای کسب کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه الجزیره، ساختار، امکانات و بازیکنان خیلی خوبی دارد. مطمئنا بازی سختی در پیش داریم که با دیدار رفت کاملا متفاوت است. نباید در باد 4 گلی که به ثمر رساندیم، بخوابیم. ما برای کسب پیروزی مجدد به امارات می‌رویم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: نیمی از فوتبال بحث روحی و روانی است. با کسب دو پیروزی متوالی، روحیه بالایی پیدا کردیم و با تمام توان و قدرت خود تلاش می‌کنیم. حتی قهرمانی هم برای ما دور از دسترس نیست. چون اختلاف امتیازی زیادی با صدر جدول نداریم.

شفیعی با اشاره به دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر گفت: به نظر من، پرسپولیس از معدود تیم‌هایی است که واقعا فوتبال بازی می‌کند. اتفاقا ما مقابل چنین تیم‌هایی عملکرد خیلی بهتری داریم. خوشحالیم که هواداران هم از ما حمایت می‌کنند و مطمئنیم در تهران هم ما را تنها نمی‌گذارند.