دوست نداشتم با شک و تردید با استقلال قرارداد ببندند

عادل شیحی بازیکن 28 ساله مراکشی سرانجام به عنوان سومین خارجی به جمع استقلالی ها پیوست بلکه ضعف های این تیم در میانه میدان را برطرف کند. شیحی که سابقه خوبی در بوندس لیگا و چمپیون شیپ انگلیس را دارد در اولین اظهار نظر خود بعد از استقلالی شدن حرف های جالبی زد.

 

دوست نداشتم با شک و تردید قرارداد ببندند

 

می دانستم که باشگاه بر سر عقد قرارداد با بازیکنان خارجی با دغدغه های زیادی روبرو است به همین خاطر سعی کردم بیشترین همکاری را با آنها داشته باشم تا بدون هیچ نگرانی با من قرارداد ببندند. حتی دو روز بیشتر از توافق اولیه در تمرینات حاضر شدم و تست های پزشکی بیشتری را انجام دادم چون باشگاه استقلال نگران آسیب دیدگی قبلی من بود که در سال 2010 به سراغ من آمده بود اما با این حال همه خواسته ها را عملی کردم چون نمی خواستم حضورم در استقلال با شک و تردید همراه باشد.

 

به خاطر ماگات از فولام رفتم

 

بعد از مشکلاتی که در فولام پیدا کردم نیاز به ریکاوری داشتم، اختلافات فلیکس ماگات با مدیریت باشگاه و اخراج او از نیمکت فولام کار را برای من دشوارتر از قبل کرد و باید از آنها جدا می شدم. بع از این اتفاقات تلخ نیاز به زمان داشتم  تا دوباره روحی و روانی آماده چالش جدیدی باشم که پیشنهاد استقلال از طریق مدیربرنامه هایم به دستم رسید. با تحقیقاتی که انجام دادم متوجه شدم یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران و آسیا خواستار همکاری با من است و بدون این که درنگ کنم آمدم تا مراحل نهایی قرارداد را طی کنم که خوشحالم زمینه این چالش برای من فراهم شد.

 

استقلال یکی از بزرگ ترین باشگاه های آسیا است

 

من تا پایان فصل در خدمت استقلال خواهم بود و هدفم این است که بتوانم جواب اعتماد کادر فنی ، مدیریت و طرفداران را بدهم چون استقلال یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران و آسیاست که اهداف جاه طلبانه  ای دارد به همین خاطر با خودم عهد کردم اگر استقلالی شدم تمام توانم را صرف کنم و به تیم تا جایی که می توانم در راه رسیدن به اهدافش کمک کنم که یکی از آنها موفقیت در لیگ برتر ایران است. ما بازی های دشواری در پیش رو داریم و باید با آمادگی لازم به مصاف رقبا برویم.

 

تصور چنین جوی را در استقلال نداشتم

 

در استقلال بازیکنان بزرگی حضور دارند که بازی کنار آنها افتخار بزرگی است. از همان روز اول این بازیکنان به گرمی از من استقبال کردند و باعث سورپرایز من شدند چون تصورش را نمی کردم با چنین جو فوق العاده ای روبرو شوم.حالا وظیفه سنگینی روی دوشم احساس می کنم چون باید اعتماد کادر فنی و بچه های تیم را به خوبی پاسخ بدهم.

 

منتظرم ITC بیاید

 

مشکلی برای همراهی استقلال در بازی های لیگ برتر ندارم و تنها باید مجور بازی کردنم صادر شود. باشگاه در حال پیگیری مراحل اداری است و امیدوارم با ارسال به موقع ITC کارت بازی من برای استقلال صادر شده و بتوانم از بازی روز جمعه برابر راه آهن به میدان بروم البته به صلاحدید کادر فنی و شخص پرویز مظلومی.