واکنش رامین رضاییان به خبر رهبری او در اعتصاب پرسپولیسی ها

رامین رضاییان پس از تمرین امروز درباره تیتر یکی از روزنامه ها درباره اینکه او عامل اعتصاب اخیر قرمزها بوده است واکنش نشان داد و گفت: من زمانی که در راه آهن بودم من و بهادر که بزرگترهای تیم بودیم به هیچ عنوان اعتصاب را انتخاب نمی کردیم چرا که راه خوبی نیست، ما می دانستیم اگر در لیگ برتر بمانیم تمام پولمان را می گیریم.

 

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس در ادامه گفت: اگر پرسپولیس قهرمان شود ما راحت تر پولمان را خواهیم گرفت اما اگر پایین جدول باشد یا سهمیه نگیرد سخت تر به پولمان خواهیم رسید. اعتصاب روش خوبی نیست و به هیچ عنوان اعتصابی نبوده است . البته  بعضی ها با آقای طاهری جلسه گذاشتند. بعضی شیطنت ها بوده است و می خواهند روزنامه شان فروش برود. انشالله که این خبر دروغ از سوی بازیکنان تیم داده نشده باشد.

 

رضاییان در ادامه گفت: کسی نمی تواند پرسپولیس را به حاشیه ببرد، پرسپولیس تیم بزرگی است . من با لباس شخصی از ساری مستقیم به زمین تمرین آمدم و این موضوع جدید نیست. من امسال به پرسپولیس آمده ام تا سال فوتبالی خوبی داشته باشم.

 

وی که از این خبر به شدت شاکی بود ادامه داد: من زمانی که در راه آهن نیز حضور داشتم علیرغم مشکلات مالی فراوان هیچ وقت دست به چنین کاری نزدم و بهادر عبدی شاهد این اتفاق است که بارها درباره این مساله و مشکلات تیم صحبت کردیم اما هیچ وقت دست به اعتصاب نزدیم و چگونه ممکن است در تیمی به بزرگی پرسپولیس بخواهم چنین کاری کنم. من تازه اولین سال حضورم در پرسپولیس حضور دارم و اگر 5 سال هم در این تیم حضور داشته باشم چنین کاری نمی کنم.

 

رضاییان درباره مشکلات مالی اینطور حرف هایش را ادامه داد: من ابتدای فصل هم گفتم حاضرم بخشی از قراردادم را به بلیت هواداران اختصاص دهم و این حرف را اکنون هم می زنم. خیلی‌ها بعد از آن حرفم مدعی شدند که این مساله یک ادعا بوده اما هنوز هم می گویم حاضرم این اتفاق رخ بدهد و از قرارداد خودم بدهم. من مشکلات مالی دارم و حتی به این دلیل تا چند روز آینده ماشینم را نیز خواهم فروخت. به نظرم من تاکنون ثابت کرده ام که روی حرفی که میزنم هستم. گفتم در فضای مجازی و اینستاگرام حاضر نخواهم شد که این کار را انجام دادم و خیلی مسایل دیگر. من اگر میخواستم به پول فکر کنم اکنون در پرسپولیس حضور نداشتم و پیشنهادات دیگرم فکر می کردم اما من این پیراهن را برای رسیدن به موفقیت و علاقه ام به این تیم بر تن کردم و اهداف بزرگی دارم.

 

او در رابطه با تولد برانکو در تمرین پرسپولیسی ها گفت: ایشان خوب مانده است، او 62 ساله است اما انشالله همیشه جوان بماند، شخصیت بسیار دوست داشتنی دارد و من و همه بازیکنان همیشه به او احترام می گذاریم، ما او را دوست داریم و به همین دلیل تولد وی را به او و خانواده اش تبریک می گوییم.

مدافع سرخ پوشان در رابطه با نتایج تیم پرسپولیس گفت:  واقعیت این است که ما بسیار خوب بازی می کنیم اما مساوی هایی که به دست می آوریم بسیار عجیب است، احساس می کنم یک زمانی هم مانند سالی که پرسپولیس در دقیقه 96 به قهرمانی رسید، خدا به ما لطف می کند و تحت فشار عجیب به قهرمانی برسیم. البته امیدوارم این شانس برای ما آسان تر شود و خیلی زودتر از انتظار به هدفی که داریم برسیم.

 

او در رابطه با بازی این تیم در برابر تراکتورسازی گفت: امیدوارم هواداران در بازی برابر تراکتورسازی هم از ما حمایت کنند. بهرحال همیشه پشت سر تیم های بزرگ حرف و حدیث و حاشیه زیاد است و امیدوارم هواداران به این چیزها توجهی نکنند، این بازی یکی از سخت ترین بازی های ماست، آقای قلعه نویی مربی بزرگی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد اما امیدوارم با صدهزار نفر هوادار بتوانیم در مقابل آنها به نتیجه قابل قبولی برسیم.

 

رضاییان در رابطه با کارلوس کی روش گفت: نیازی به گفتن من نیست، کی روش مربی بزرگی است و مردم ایران هم به خوبی او را می شناسند و از او حمایت می کنند، وقتی این همه آدم ابن مربی را می شناسند و از او حمایت می کنند دیگر نیاز به تایید من نیست، همانطور که قبلا هم دیدیم حمایت از مربی بزرگی همانند برانکو چقدر کارساز بود و او توانست در پرسپولیس به خوبی عمل کند و از پایین جدول این تیم را به رده سوم بیاورد، در این زمینه هواداران پرسپولیس هم همت کردند و به خوبی از این مربی حمایت کردند همانطور که اکنون مردم ایران از کی روش حمایت می کنند.

 

او ادامه داد: آقای کی روش تمام بازیکنان لیگ را می شناسد و از آن مهمتر اینکه فوتبال آسیا را هم خوب می شناسد و من فکر می کنم اگر ایشان بماند با اینکه بازی های سختی در پیش داریم اما به راحتی می توانیم به جام جهانی برسیم، علاوه بر شناخت کی روش از بازیکنان و تیم ها، بازیکنان تیم ملی هم با یکدیگر هماهنگ شدند و به خوبی یکدیگر را درک می کنند.