امکانات روسیه به هیچ عنوان با امکانات ایران قابل قیاس نیست

میلاد محمدی ابتدا در خصوص وضعیت خودش در تیم روسیه‌ای گفت: چند روزی است که تمریناتم را در کنار این تیم انجام می‌دهم و تمرین روز گذشته ما هم در استادیوم گروزنی برگزار شد. باید بگویم که امکانات اینجا به هیچ عنوان با امکانات فوتبال ایران قابل قیاس نیست. اینجا همه چیز در سطحی حرفه‌ای قرار دارد و امیدوارم بتوانم پیشرفت قابل توجهی در فوتبال اروپا داشته باشم.

مدافع - هافبک ایرانی تیم فوتبال ترک گروزنی در ادامه خاطرنشان کرد: من تازه به تمرینات گروزنی ملحق شده‌ام و نتوانستم در دو اردوی تیم که قبل از شروع لیگ برگزار شد، حضور داشته باشم. به همین دلیل نیاز به زمان دارم تا در تیم جا بیافتم. قطعاً سعی خواهم کرد در کمترین زمان ممکن با بازیکنان هماهنگ شوم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند در اولین مسابقه ترک گروزنی مقابل لوکوموتیو که 14 اسفند برگزار خواهد شد به میدان برود، عنوان کرد: اینکه بازی کنم یا نکنم به تصمیم سرمربی و همچنین تلاش خودم بستگی خواهد داشت و گفتم که تلاش می‌کنم تا هر چه زودتر با تیم هماهنگ شوم.

محمدی تصریح کرد: امیدوارم تیم ما در اولین بازی سه امتیاز را بگیرد، هر چند که لوکوموتیو به دلیل حضور در بازی‌های اروپایی در شرایط مسابقه قرار دارد. با این حال امیدوارم که تیم ما برنده این بازی باشد.