عمران‌زاده خطاب به برزای: این بار جوابم را بدهی تو را له می‌کنم!

دیروز و در جریان تمرین تاکتیکی استقلال حنیف عمران‌زاده و بهنام برزای در نقش مدافعان مأمور مهار مهاجمان بودند. در این بخش تمرین دو مهاجم باید با همکاری یکدیگر از سد دو مدافعی که روبه‌رویشان قرار داشتند عبور کرده و گل می‌زدند. در یکی از صحنه‌ها وقتی برزای نتوانست جایگیری دقیقی داشته باشد با اعتراض عمران‌زاده روبه‌رو شد. حنیف از این بازیکن انتقاد کرده و او نیز جواب همبازی‌اش را داد! عمران‌زاده که توقع این کار را نداشت بار دوم اعتراض تندتری کرد که بازهم بی‌جواب نماند.

دفعه سوم مدافع باتجربه آبی‌پوشان با این جمله که حرف زیادی نزن و ساکت شو به سمت وسط زمین در حرکت بود که برزای پاسخ دوباره‌ای داد.

عمران‌‌زاده که عصبانی‌تر از قبل به نظر می‌رسید در حضور پرویز مظلومی و مربیان تیم ملی از فاصله چند متری برزای و با صدای بلند گفت: ساکت می‌شوی یا بیایم له‌ات کنم؟!

برزای این بار جواب نداد. چند لحظه بعد این دو نفر مأمور مهار دو مهاجم دیگر بودند که عمران‌زاده با تشویق برزای قصد دلجویی از او را داشت. برزای نیز با به زبان آوردن جمله آقاحنیف آفرین، ممنون تو هستم نشان داد دعوای چند لحظه قبل را فراموش کرده است. پرویز مظلومی که این بار شاهد آشتی این نفرات بود آنها را صدا زده و از دو بازیکنش خواست از یکدیگر عذرخواهی و روبوسی کنند. عمران‌زاده و برزای نیز با اجرای دستور آقای سرمربی به ماجرا پایان دادند.