این بازی، بازی سختی محسوب می‌شود و العربی و السد مثل استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار قطر هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند و توجه بسیاری از علاقه‌مندان دو تیم به این دیدار معطوف است؛ بازی‌ای که سه امتیاز دارد اما برای هواداران از حساسیت بالایی برخوردار است.

پورعلی‌گنجی در ادامه اضافه می‌کند: من تنها بازیکن ایرانی السد هستم و در آن سوی میدان هم اشکان دژاگه و جواد نکونام دو بازیکن ایرانی تیم العربی هستند و خوب می‌دانم این بازی مدنظر تمامی فوتبالدوستان ایرانی هم هست به همین دلیل دیدار پیش رو انگیزه‌های خاص ما را بیشتر می‌کند و به نوعی شاید با بقیه بازی‌ها متفاوت باشد. مدافع ایرانی السد ادامه می‌دهد: برای جواد نکونام و اشکان دژاگه به عنوان دو بزرگتر خودم در تیم ملی و در فوتبال ایران احترام زیادی قائل هستم به همین دلیل هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم برای آنها کری بخوانم.

مطمئناً من در تیم خودمان برای پیروزی تیم خودم و دو بازیکن ایرانی تیم العربی هم برای پیروزی تیم خودشان تلاش خواهند کرد و من می‌گویم بدون کری رودرروی تیم العربی قرار می‌گیرم. پورعلی‌گنجی در پایان خاطرنشان ساخت: دو تیم در شرایط کاملاً متفاوتی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. ما در بازی قبلی بعد از چند دیدار که در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشتیم، پیروز شدیم و طلسم‌مان به نوعی شکست اما العربی در بازی قبلی‌اش شکست بدی را متحمل شد به همین دلیل هر دو تیم با انگیزه‌های متفاوت و برای ارتقای موقعیت خودشان در جدول به مصاف هم می‌روند.