طاهری:برانکو در پرسپولیس می ماند

در حالی که برانکو با حضور مثبت خود توانسته روند رو به رشدی در پرسپولیس ایجاد کند، هواداران خواهان تمدید قرارداد با سرمربی کروات تیم خود هستند. اتفاقی که تا به امروز مسکوت باقی مانده و طرفین در عین حال که نسبت به این مساله رضایت ضمنی خود را اعلام کرده اند در امضا قرارداد به جمع بندی نهایی نرسیده اند.

 

در این رابطه اما جلسات زیادی بین سرپرست باشگاه و برانکو انجام شده است و طرفین به توافقات ابتدایی نیز دست یافته اند که آخرین جلسه در این رابطه به هفته گذشته و در هتل المپیک مربوط می شود. جایی که طاهری حتی نیک سیرت، مترجم برانکو را نیز در آن جا نداد و شخصا روبروی سرمربی کروات تیمش قرار گرفت و جلسه ای 3 ساعته و دو نفره با او برگزار کرد.

 

اما نکته جالب روز گذشته و در حاشیه پیاده روی در نظر گرفته شده برای سرخپوشان رخ داد. جایی که محسن مسلمان نقش گزارشگر اسپانسر پرسپولیس را برعهده گرفت و به اتفاق طارمی از بازیکنان تیمش به تهیه گزارش پرداخت. او و طارمی در مواجه با علی اکبر طاهری به این سوال بسنده کردند و درباره تمدید قرارداد برانکو پرسیدند که پاسخ سرپرست به آن، ابراز امیدواری برای تمدید بود: خیالتان بابت تمدید قرارداد با برانکو راحت باشد و با او به نقطه نظرات مثبتی دست یافته ایم.

 

با این شرایط و در فاصله 9 هفته مانده به پایان قرارداد برانکو و پرسپولیس باید دید سرمربی کروات در فصل شانزدهم هم سکان هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده خواهد گرفت یا خیر.