عالیشاه: با برانکو قهرمان می شویم

امید عالیشاه که در این فصل به تناوب در پست وینگر و مهاجم برای پرسپولیس به میدان رفته، امیدوار است تیمش در پایان فصل به قهرمانی دست یابد و با حضور برانکو ایوانکوویچ و روند رو به رشد تیمش این مساله را دور از دسترس نمی داند.

 

عالیشاه در مورد شرایط تیمش گفت: با تعطیلی لیگ فشار تمرینات افزایش یافته و خودمان را برای 9 ماراتن باقی مانده آماده می کنیم و از این بازی ها که همه آنها یک فینال بزرگ برای ما محسوب می شوند به دنبال رسیدن به هدف نهایی مان هستیم و در کنار هواداران و حمایت های آنها این مساله را دور از دسترس نمی بینیم.

 

هافبک پرسپولیس در مورد اعتصاب اخیر تیمش نیز اینطور توضیح می دهد: مساله به آن بزرگی که نشان داده شد نبود و در همه تیم ها چنین اتفاقاتی رخ می دهد و هواداران مطمئن باشند هیچ اتفاقی تمرکز ما را از بین نمی برد و تمام تمرکز خودمان را روی 9 بازی باقی مانده گذاشته ایم تا تلاش بازی های گذشته مان به هدر نرود. اکنون شرایط خوبی داریم و با تمرینات و روحیه ای که در تیم وجود دارد مسلما در کنار هواداران می توانیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

 

عالیشاه در مورد تولد 62 سالگی برانکو ایوانکوویچ نیز اینطور گفت: امیدوارم سال خوبی در انتظار سرمربی مان باشد و با کسب جام توام شود تا خاطره خوبی در این سال و تولدش برایش رقم بخورد. اما خواسته ما چیز دیگری است و ما به او هدیه نداده ایم و از او تقاضای هدیه داریم. از برانکو می خواهیم تا در پایان فصل با کسب جام یک قهرمانی به هواداران بدهد و ما بازیکنان به او قول می دهیم تمام توان و تلاش مان را در کنار او به کار ببریم.