به گزارش فارس، حميد استيلي پس از تساوي ۲ بر ۲ برابر ذوب آهن اصفهان در نشست خبري اظهار داشت: از نوع برگزاري اين مسابقه گلايه دارم، بازيكنان ملي پوش ما ۴۸ ساعت پيش به جمع ما اضافه شدند و در اين مدت فقط خواب بودند. سازمان ليگ حتي اجازه نداد ساعت بازي ما تغيير كند آن هم در حاليكه پرواز ما به تهران ۱۲ نيمه شب بود.
با این وجود تیم ما در هر دو نیمه شرایط خوبی داشت و در نیمه دوم بهتر شدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی هجومی‌تری را انجام دادیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم بیش از ۱۰ موقعیت گلزنی در دیدار با ذوب آهن به دست آوردیم و خوشحالم که توانستیم بازی ۲ بر یک باخته را برگردانیم تا بازی مساوی شود.

استیلی در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: داور در این دیدار تأثیرگذار بود اما بهتر است کارشناس‌ها نظر بدهند. غلامرضا رضایی بازیکن دروغگویی نیست او به من گفت بازیکن ذوب آهن مرتکب خطای پنالتی شد.
استیلی در مورد اینکه گفته بود پرسپولیس از هفته پنجم به بعد شرایط ایده‌الی پیدا می‌کند گفت: ما نشان دادیم روز به روز بهتر می‌شویم اگر ملی پوشان ما در زمان مناسب‌تری در اختیار تیم ما قرار می‌گرفتند امروز بهتر بازی می‌کردیم اما نشان دادیم که پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مهاجمان این تیم از داخل محوطه ۶ قدم توپ را به آسمان کوبیدند گفت: فقط مهاجمان ما نبودند که بی‌دقت عمل کردند حتی بازیکنان خطوط دیگر ما نیز در زدن ضربات آخر دقت نداشتند.

وی در مورد اینکه هواداران می‌توانند به نتیجه‌گیری پرسپولیس در دربی پایتخت امیدوار باشند گفت: هواداران صد درصد امیدوار باشند. با وجود آنکه فولادشهر بالاتر از سطح دریاست و بازی در آن شرایط سختی دارد اما بازیکنان ما نه از نظر بدنی کم آوردند و از نظر تاکتیکی نیز بازی خوبی را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تشویق علی دایی از سوی عده معدودی از تماشاگران پرسپولیس گفت: تماشاگران ذوب آهن علی دایی را تشویق کردند و بگذارید او را تشویق کنند.
وی در مورد اینکه این تشویق‌ها خودجوش است یا ساماندهی شده گفت: خود جوش است.

استيلي در مورد بازي علي كريمي در پرسپوليس گفت: اين بازيكن با تمام وجود در خدمت پرسپوليس است و وجود اين بازيكن براي ما غنيمت محسوب ميشود.