افبک تیم ملی امید و برزگسالان که در سایپا عضویت دارد روبروی عادل فردوسی پور قرار گرفت و به سوالات او پاسخ داد.

 

ترابی در ابتدای صحبت هایش گفت: بچه اشتهارد کرج هستم و آخرین شهرستان استان البرز است و به زبان تاتی صحبت می کنیم.

 

وی ادامه داد: من ابتدا فوتسال بازی می کردم و 5-6 سال پیش در مسابقات دانش آموزی بازی می کردم. در مسابقات کشوری بازی کردیم و قهرمان شدیم. به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدم. در یکی از مسابقات آقای یمینی بازی مرا دید و گفت به فوتبال بیایم. در فوتسال هم خوب بازی می کردم و البته در فوتسال چنین فضایی وجود ندارد.

 

ترابی ادامه داد: اکنون جسارتم نسبت به روزهای اول افزایش یافته است. در بازی با ژاپن اصلا متوجه نشدم حریف چطور روی من پنالتی کرده است.

 

وی در مورد تفاوت گل هایش در تیم ملی و باشگاهی گفت: در باشگاهی تنها یک گل زدم و نمی دانم چرا در تیم ملی بهتر گل می زنم.

 

هافبک ملی پوش امید در مورد شماره پیراهنش گفت: 6 متعلق به بازیکنان بزرگی بوده و برتن آقایان باقری و نکونام بوده و البته خودم نوع فوتبال آقا جواد نکونام را دوست دارم.

 

ترابی در مورد کم حرفی اش گفت: من در زمین حرف هایم را می زنم و البته در خانه ام خیلی شلوغ هستم.

 

ترابی که در رده باشگاهی 40 بازی انجام داده و یک گل زده و در عملکردی متفاوت در تیم ملی و در 7 بازی 3 گل زده گفت: از این بازی و برابر فولاد قول می دهم برای تیم باشگاهی هم گل بزنم و البته 5 پاس گل داده ام.

 

وی در مورد عدم حضور ثابتش در ترکیب تیم ملی امید گفت: به هرحال این برنامه آقای خاکپور بود و اگر جواب می داد اکنون خبرنگاران به تمجید او می پرداختند.

 

ترابی در مورد پیشنهاد استقلال در نیم فصل به او گفت: زمانی که پیشنهاد دادند در قطر حضور داشتم و شخصا پاسخی به آن ندادم.

 

ترابی در مورد اینکه باشگاه سایپا به جای مبلغ قرارداد به آنها خودرو می دهد گفت: من از آنها خودرو نگرفته ام و مبلغ قراردادم فصل گذشته 20 میلیون بود و امسال البته با توجه به شرایطم قراردادم خوب است. به هرحال خودرو هم پول است و آنها از این راه به پول خود می رسند.

 

هافبک تیم ملی و سایپا در پایان گفت: جا دارد از آقای مجید ایوبی تشکر کنم که در این سال ها که خودرو نداشتم با خود مرا به تمرین می برد و برخی اوقات هم مزاحم آقای ابراهیم صادقی می شدم. از تمام مربیانی که در این سالها به من برای رسیدن به این جایگاه کمک کردند نیز تشکر می کنم.