واکنش متعصب استقلالی به مرگ دارستانی

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در گفت‌وگو با برنامه نود در خصوص درگذشت نابهنگام علی‌اکبر دارستانی، مربی بدنساز  این تیم گفت: به خانواده فوتبال و همچنین دارستانی به دلیل این ضایعه نابهنگام تسلیت می‌گویم. من حوالی ظهر با دارستانی صحبت کردم و گفتم با خرمگاه برنامه تمرینی را انجام دهید، چون امروز نمی‌توانم در تمرین حضور پیدا کنم. وی همیشه خیلی بشاش و خنده‌رو بود و وقتی نمی‌خندید متوجه می‌شدیم مشکلاتی دارد.

وی ادامه داد: مشکلات مالی و استرس‌های ناشی از آن در چند وقت اخیر فشار خیلی زیادی روی دارستانی وارد کرده بود و فشارهای این چند وقت باعث شد اکبرآقا را از دست بدهیم. ما سال خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و او هم به همراه ما مطالباتش را دریافت نکرده بود. ما نه تنها مطالبات خود را دریافت نکرده‌ایم بلکه نمی‌دانیم صاحب تیم چه کسی است. چون سن اکبر آقا از همه ما بیشتر بود، همه دردودل‌های خود را پیش او می‌بردند. با توجه به اینکه همسر ایشان به استرالیا سفر کرده قرار بود امشب همراه با کادرفنی دسته جمعی به منزل او برویم و دور هم میهمانش باشیم که این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مرحوم دارستانی ساعت 9 صبح چهارشنبه در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود و روز جمعه نیز در مسجد جامع شهرک غرب مراسم ترحیم وی برگزار خواهد شد که از دوستان دعوت می‌کنیم در آن حضور داشته باشند.