مدافع  پرسپولیس:استقلال را می گیریم

لوکا ماریچ در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: شایعاتی مبنی بر مصدومیت من منتشر شد که این موضوع را تکذیب می‌کنم. کاملا سالم هستم و تمریناتم را انجام می‌دهم. در تمرینات گروهی شرکت دارم و تمرینات بدنی و تاکتیکی را پیگیری می‌کنم. هیچ مشکلی هم ندارم.

وی ادامه داد: شرایط ما با خیلی از تیم‌ها فرق دارد. به این خاطر که انتظارت از ما بسیار زیاد است و به همین دلیل باکیفیت بازی می‌کنیم. همچنین از یک مربی خیلی شایسته و بازیکنانی که تنها به موفقیت فکر می‌کنند، استفاده می‌کنیم.

مدافع کروات تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما هر روز به قهرمانی فکر می‌کنیم. قهرمانی برای ما بسیار مهم است. مخصوصا در این فصل که لیاقت کسب عنوان قهرمانی را هم داریم.

ماریچ با اشاره به فاصله 4 امتیازی پرسپولیس با استقلالِ صدرنشین افزود: دوست ندارم حرفی بزنم که حساسیت ایجاد کند ولی 4 امتیاز در 9 بازی، اختلافی نیست که نتوانیم جبران کنیم. به خصوص این که با یکی از رقبای‌مان که در جدول بالاتر از ماست، بازی مستقیم داریم. امیدواریم قهرمانی را در پایان فصل کسب کنیم.

وی در مورد دیدار هفته بیست‌ودوم تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی از جمله تیم‌هایی بود که در دور رفت، واقعا ما را اذیت کرد ولی توانستیم بازی رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. حالا هم خیلی امیدواریم این اتفاق دوباره رخ دهد. با توجه به هواداران زیاد، تجربه مربیان و تلاش بازیکنان می‌توانیم بازی را ببریم.