اظهارات برزای را در ادامه می خوانید:

 

* در حال حاضر صدرنشین لیگ هستید. از اوضاع استقلال راضی هستید؟

- خدا را شکر شرایط خوبی داریم. در یک هفته تعطیلی لیگ خوب تمرین کرده‌ایم تا برای بازی با راه‌آهن آماده شویم و الان در بهترین وضعیت هستیم و همین روند را ادامه خواهیم داد تا در پایان لیگ موفق شویم.

 

* بازی با راه‌آهن قعر جدولی را چطور می‌بینید؟

- هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. راه‌آهن همیشه جلوی استقلال و پرسپولیس خوب بوده اما به جز 3 امتیاز این بازی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. با اینکه راه‌آهن تیم خوبی است اما آنالیز خوبی از آنها داشته‌ایم و تمرینات را بر اساس بازی با راه‌آهن انجام داده‌ایم تا بتوانیم دست پر از این بازی خارج شویم.

 

* تغییرات راه‌آهن در کادر فنی‌اش در بازی با شما تاثیرگذار خواهد بود؟

- صد در صد تاثیر خواهد داشت. آنها روبه‌روی استقلال بازی می‌کنند و انگیزه زیادی دارند و ان‌شاءالله هواداران به استادیوم بیایند و از تیم حمایت کنند تا دل آنها را شاد کنیم.

 

* در این بازی ابراهیمی و عمران‌زاده غایب هستند. وضعیت چشمی هم چندان خوب نیست. این مساله روی خط دفاع شما فشار نمی‌آورد؟

- چرا، نبودن آنها صد در صد به ضرر استقلال است اما بازیکنان خوب دیگری هستند که جای آنها را پر کنند. تیم ما امسال همیشه غایبان زیادی داشته اما جای خالی آنها را پر کرده‌ایم. ما در هر بازی دو نفر را نداشتیم و بچه‌ها تلاش کردند و جای آنها را پر کردند و در این بازی هم با غیرت و تلاش بچه‌ها خواسته‌های کادر فنی را در زمین انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله موفق باشیم.

 

* چرا این‌قدر کم برای استقلال بازی می‌کنی؟

- نظر سرمربی است و شاید فکر کند در نیمه دوم بهتر بازی می‌کنم و کارایی بیشتری دارم.

 

* حقت هست فیکس بازی کنی؟

- نظر سرمربی است که فیکس نباشم اما تمام تلاش خودم را می‌کنم تا نظر سرمربی را جلب کنم و به ترکیب اصلی برسم.

 

* امسال در آستانه کسب دو جام هستید و می‌تواند یک سال رویایی برای شما باشد، این‌طور نیست؟

- هدف همه بچه‌ها همین است تا دو جام را بگیریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم. قول قهرمانی نمی‌دهم چون کارمان خیلی سخت است اما با تلاش و پشتکار در تمرین و بازی‌ها به این هدف می‌رسیم اما کارمان خیلی سخت است و باید خیلی تلاش کنیم.

 

* البته مجید جلالی اعلام کرده قهرمان از بین پرسپولیس و سایپا مشخص می‌شود و انگار شما را در جدول ندیده است. در این رابطه چه نظری داری؟

- نظری ندارم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. شاید ایشان یک فکرهایی برای خودشان کرده‌‌اند. برای جلالی احترام زیادی قائل هستم و سکوت می‌کنم و در این رابطه نظر ندهم بهتر است.

 

* اما شما در جدول در حال حاضر مدعی اصلی قهرمانی هستید و انگار فقط جلالی شما را در جدول ندیده است.

- بالاخره همه جدول را می‌بینند و نیازی به گفتن نیست. ان‌شاءالله که بتوانیم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم و کاری هم به حاشیه نباید داشته باشیم.

 

* در بازی با گسترش‌فولاد هواداران استقبال خیلی خوبی داشتند. این استقبال به خاطر حضور فرهاد مجیدی در استادیوم بود یا به دلیل رایگان شدن بازی‌؟

- هر دو عامل تاثیر داشت. آقا فرهاد بازیکن محبوب استقلال است و همه هواداران استقلال دوستش دارند. با آمدن آقا فرهاد خودم هم خیلی انگیزه گرفتم. رایگان بودن بازی‌ها اتفاق خوبی برای فوتبال ما نیست و به نظر من بهتر است پول بلیت را کمتر کنند نه اینکه رایگان کنند. به نظرم اگر پول بلیت را کمتر کنند، باز هم همه هواداران می‌آیند اما رایگان شدن بازی‌ها برای لیگ حرفه‌ای ما اتفاق جالبی نیست.

 

* در بازی‌های آینده هم هوداران استقلال چنین استقبالی خواهند داشت؟

- صد در صد، تیم ما در بازی با گسترش‌فولاد نتیجه خوبی گرفت. هواداران شرایط را خوب می‌فهمند و درک می‌کنند که بازی‌های حساسی داریم و ما را تنها نمی‌گذارند تا با حمایت آنها خوشحال‌شان کنیم.

 

* بزرگ‌ترین آرزویی که در حال حاضر داری؟

- اینکه امسال هر دو جام را بگیریم. وقتی در استقلال هستی دوست داری جام بگیری چون در تیم بزرگی هستی و دوست داری جام هم در کارنامه‌ات باشد و اگر قهرمانی ما در لیگ با قهرمانی در جام‌حذفی همراه باشد،‌ خیلی بهتر است.

 

* کسب دو جام چقدر تو را ذوق‌زده می‌کند؟ فکر می‌کنی در پایان فصل به آرزویت می‌رسی؟

- برای من این اتفاق خیلی مهم است و واقعا ذوق می‌کنم. مدام به این مساله فکر می‌کنم و برایم خیلی مهم است. آرزوی هر بازیکنی است که در یک فصل دو تا جام بگیرد و من هم مثل همه از شنیدن کسب دو جام خوشحال و حسابی ذوق‌زده می‌شوم.