کاپیتان مثل کوه پشت طارمی ایستاد

علیرضا نورمحمدی به هواداران اطمینان داد که این پرسپولیس‌ به خاطر هادی نوروزی هم که شده جام را بالای سر می‌برد و جای هیچ نگرانی نیست. کاپیتان نورمحمدی به حاشیه‌سازان هم هشدار داد و به شدت از طارمی حمایت کرد.

 

اظهارات نورمحمدی را در ادامه می خوانید:

 

* اوضاع و احوال پرسپولیس چطور است؟

- شرایط خوبی داریم و تمرینات به درستی انجام می‌شود. روز به روز آماده‌تر می‌شویم و در حال حاضر تمرینات پرفشاری را پشت‌سر می‌گذاریم.

 

* بحث اعتصاب حسابی هواداران را نگران کرده است.

- اصلا اعتصابی نبود. چگونه بگویم تا همه متوجه شوند که اصلا بچه‌ها چنین قصدی نداشتند. برخی از بازیکنان با پرداختی‌های باشگاه مشکل داشتند و با مشورت خود برانکو، تمرین را قطع کردیم و برانکو گفت چون از فردا، روزی دو نوبت تمرین پرفشار داریم، بروید باشگاه جلسه بگذارید تا مسایل حل و فصل شود و از فردا با قدرت تمرینات را آغاز کنیم.

 

* پس شبه اعتصاب بود؟

- اصلا روی این کار بازیکنان نباید اسم اعتصاب را گذاشت. یک عده فقط دنبال این هستند تا برای پرسپولیس‌ حاشیه درست کنند. این افراد از کوچک‌ترین حرفی برای ما حاشیه درست می‌کنند.

 

* الان که با هم حرف می‌زنیم، مهدی طارمی هم کنارت نشسته؟ آیا واقعا مهدی بزرگ‌تر پرسپولیس‌ است؟

- بزرگ‌تر پرسپولیس‌ هواداران هستند. مهدی اصلا چنین حرفی نزده بود و بی‌خودی این بحث را از قول مهدی مطرح کردند. مهدی همان شب با من تماس گرفت؛ به او گفتم الان توی چشم هستی و باید مراقب باشی از هر حرفی یک حرف دیگر درمی‌آورند.

 

* یعنی مهدی نگفته من بزرگ‌تر پرسپولیس‌ هستم؟

- مهدی از روزی که به پرسپولیس‌ آمده همیشه احترام بزرگ‌ترها را نگه داشته و هرگز چنین حرفی که من بزرگ‌تر پرسپولیس‌ هستم را به زبان نیاورده است. به مهدی گفتم و الان هم به شما می‌گویم؛ می‌خواهند از نظر روحی مهدی را برهم بریزند تا به پرسپولیس‌ ضربه بزنند چون می‌دانند مهدی بازیکن تاثیرگذاری است.

 

* این روزها در مورد مهدی می‌گویند او در مسیر پیام صادقیان حرکت می‌کند؟

- شما خوب مهدی را می‌شناسید و من دو فصل است که با مهدی هستم. طارمی از نوع زندگی کردنش معلوم است که حاشیه ندارد. پیام بازیکن خوبی برای پرسپولیس‌ بود و امیدوارم در صبا موفق باشد. مهدی طارمی اصلا آن‌طور که می‌گویند نیست چون برای زندگی‌اش برنامه‌ریزی دارد. مشکل مهدی این است که زیاد توی چشم است و چون آینده‌دار است، برخی‌ها دنبال ضربه زدن به پرسپولیس‌ هستند و بهترین راه برای رسیدن به هدف‌شان، به حاشیه بردن مهدی است و این موضوع را خود مهدی هم متوجه شده است.

 

* پس خیال هواداران بابت دیدار برابر تراکتور راحت باشد؟

- تراکتور تیمی بزرگ با مربی‌ای بزرگ است که بالای سر این تیم ایستاده است. دیدار ما برابر تراکتور حکم دربی را دارد و یک بازی سخت برابر آنها داریم به خصوص که در آسیا هم خوب کار کرده‌اند. به نظر من شکست تراکتور شش امتیازی است.

 

* پس از جلسه با طارمی، دیگر قرار نیست بازیکنان تمرینات را تعطیل کنند؟

- واقعیت این بود که پرداختی به برخی از بازیکنان کم بود و درصدهایی که قولش را داده بودند پرداخت نشده بود و بچه‌ها با مدیریت صحبت کردند و باشگاه هم قول داد تا قبل از عید این موضوع را حل کند و سقف پرداختی‌ها به درصد ذکر شده در قراردادها برسد. بازیکن روی قراردادی که با باشگاه بسته حساب کرده و برای زندگی‌اش برنامه‌ریزی داشته و وقتی پرداختی‌ها طبق قرارداد نیست، در زندگی به مشکل می‌خورند. باید به بازیکن هم حق داد.

 

* ولی برای تیمی که همه از بازی و نتایجش لذت می‌برند، چنین سکته‌هایی نگران‌کننده است...

- قبول دارم اما به عنوان کاپیتان و بازیکن پرسپولیس‌، به هواداران قول می‌دهم که به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنم. عنوان شدن بحث اعتصاب بیشتر از همه ما را بابت قولی که به خانواده هادی نوروزی عزیز داده بودیم ناراحت کرد. با خودمان گفتیم نکند روح هادی و خانواده‌اش از ما ناراحت شود که به خاطر پول هدف‌مان که قهرمانی بود را فراموش کرده باشیم ولی مطمئن باشید فقط و فقط قهرمانی وتقدیم آن به هادی عزیز بزرگ‌ترین هدف همه بازیکنان پرسپولیس‌ است. هواداران هم به شیطنت برخی‌ها نسبت به پرسپولیس‌ توجه نکنند.