بهادر عبدی در مورد شرایط راه‌آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: تمریناتمان را به خوبی ادامه می‌دهیم خوشبختانه یا متاسفانه برای بار سوم کادرفنی عوض شد. اما کادرفنی نکاتی که می‌خواست مرور کرد و شرایط خیلی خوبی برای با استقلال داریم امیدوارم عین دور رفت بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما این‌بار داوری عادلانه‌تر باشد و بتوانیم ببریم. بازی رفتمان با استقلال یکی از بهترین بازی‌های دور رفت بود که باید صددرصد برنده می‌شدیم اما 2 پنالتی برای ما گرفته نشد.

 

او در مورد دیدار با استقلال ادامه داد: استقلال تیم صدرنشین لیگ است ولی ما هم 9 فینال پیش رو داریم که اگر یکی از آنها را هم مساوی کنیم یک قدم به سقوط نزدیکتر می‌شویم.

 

او در مورد توپالیدیس که آیا توانستند با تفکراتش آشنا شوند یا خیر ادامه داد: آقای توپالیدیس 10 روز قبل از اینکه به عنوان سرمربی انتخاب شود به عنوان دستیار آقای تارتار با بچه‌ها کار می‌کرد ولی مهم این است که ما بازیکنان در زمین خوب باشیم و بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

 

این بازیکن در مورد اوضاع مالی راه‌آهن نظرش را اینگونه بیان  کرد: همانند سایر تیم‌های لیگ‌برتری مشکل مالی داریم خیلی از تیم‌ها جزو تیم‌های ثروتمند لیگ بودند حتی آنها امسال به مشکل مالی برخوردند. بازیکن ما بچه‌های شریفی هستند بارها با من به  عنوان کاپیتان تیم درددل کردند و واقعا خیلی از آنها مشکل مالی دارند امیدوارم که مدیریت به این قضیه رسیدگی کند.

 

هافبک راه‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا سرنوشت این تیم هر ساله به نوعی ترس از سقوط گره خورده می‌گوید: تیم ما در زمان آقای زنجانی، دایی و ابراهیم‌زاده همه چیزش روی روال بود، وقت داشتیم بدنسازی کنیم، فرصت داشتیم بازیکن بگیریم. آقای کاظمی علیرغم تمام تلاش‌هایی که کرد و دلیل اصلی ماندن راه‌آهن در لیگ‌برتر بود 10، 11 ساعت برای بستن تیم نداشت. 5 روز قبل از شروع لیگ و بازی با فولاد تازه تمرینات راه‌آهن شد و ما در فصل نقل و انتقالات و بدنسازی عقب افتادیم.  ان‎شاءالله با تمام این تفاسیر راه‌آهن را در لیگ‌برتر نگه داریم.

 

عبدی که در بازی رفت استقلال گل زده بود در این رابطه افزود: نمی‌دانم چه حس قوی ای دارم که به استقلال گل می‌زنم. این موضوع کاملا در ذهنم نقش بسته است خوشبختانه در این سال‌ها 4، 5 بار به استقلال زدم و همچنین به مهدی رحمتی که از بهترین گلرهای ایران است چه زمانی که در سپاهان و چه در استقلال بود توانسته‌ام گل بزنم. از لحاظ شخصی گلزنی به استقلال به آدم کمک می‌کند.