مجیدی کجایی دقیقا کجایی؟

تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 صبح امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای دیدار مقابل راه‌آهن پیگیری کرد. آبی‌پوشان به این علت صبح امروز ساعت 11 تمرین کردند که قرار است پرسپولیس از ساعت 16 در زمین شماره 2 تمرین کند.

* فرزاد مجیدی مثل روزهای گذشته در تمرین استقلال غایب است. علت غیبت مجیدی مشخص نیست و تناقض در اظهارات مسئولان باشگاه استقلال در مورد غیبت مجیدی مشخص است. از طرفی نصرالله عبداللهی چند روز پیش ادعا کرد مجیدی تلفن همراهش را پاسخ نمی‌دهد و از طرف دیگر مسئولان باشگاه استقلال مدعی هستند وی با هماهنگی در تمرینات شرکت نمی‌کند. بازیکنان استقلال هم امروز در خصوص غیبت مجیدی و اینکه وی کجا است صحبت می‌کردند.

* در ابتدای تمرین پرویز مظلومی شاگردانش را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال ضمن تشریح برنامه‌های تمرینی از بازیکنان خواست در شرایطی که لیگ چند روزی تعطیل بوده تمرینات را جدی بگیرند چون استقلال بازی حساسی با راه‌آهن دارد و دست کم گرفتن حریف ممکن است برای تیم مشکل‌ساز شود.

* خسرو حیدری مثل روزهای گذشته تمرینات استقامتی انجام داد و دور زمین دوید.

* سجاد شهباززاده و علیرضا رمضانی با رفع آسیب‌دیدگی امروز در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت کردند.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت.

* یعقوب کریمی، روزبه چشمی و جابر انصاری نفرات غایب تمرین امروز بودند ضمن آنکه کادر پزشکی استقلال در تلاش است که جابر انصاری و چشمی را به مسابقه جمعه برساند اما با توجه به دوری این بازیکنان از تمرینات هفته گذشته این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد و حضور آنها در دیدار مقابل راه‌آهن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

* دروازه‌بانان تیم استقلال در ابتدای تمرین به صورت جداگانه زیرنظر تراب‌پور کار کردند و سپس در فوتبال درون‌ تیمی به سایر نفرات ملحق شدند.

* خبر درگذشت اکبر دارستانی در تمرین روز گذشته تیم فوتبال نفت باعث تأسف بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال شده بود و آنها از این اتفاق خیلی ناراحت بودند و درباره این موضوع صحبت می‌کردند.

* برنامه شب گذشته 90 و نظرسنجی آن که اختصاص به بهترین مهاجم بعد از انقلاب داشت یکی از مباحثی بود که بازیکنان در مورد آن صحبت می‌کردند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.