بیرانوند: اکبرآقا به من گفت علی دارم می‌میرم

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش نفت از فوت مربی بدنساز تیمشان شوکه شده است.

 

چه شد که به یکباره مربی بدنسازتان فوت کرد؟

باور کنید اصلاً این خبر را باور نکردم و زمانی که خبر فوت را شنیدم شوکه شدم. دقیقاً چند ساعت قبل و در تمرین نوبت صبح من به همراه علی عزتی داشتیم با اکبر آقا درخصوص مسائل مالی حرف می‌زدیم. اکبر آقا که خیلی از مسائل مالی ناراحت بود به من و علی عزتی گفت از پول هیچ خبری نیست و با آقای ایرانیان که حرف زده خیالش راحت شده که هیچ پولی در کار نیست!

گویا رابطه خیلی خوبی با آقای دارستانی داشتی؟

اکبر آقا دارستانی یکی از بهترین مربیان بدنساز ایران بود و با هر تیمی که کار کرده مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه بوده است، مثلاً در سالی که آقا دارستانی با حسین آقا فرکی در فولاد کار کردند این تیم قهرمان شد و در دو سال فعالیتش در نفت هم تیم ما مدعی سهمیه و قهرمانی بود، اکبر آقا در کارش بی‌نظیر بود و کارش را خیلی خوب بلد بود.

در تمرین امروز (دیروز) تیمتان گویا حال دارستانی خیلی بد شده از این اتفاق حرف می‌زنی؟

بله در طول تمرین به یکباره حال اکبر آقا بد شد وقتی بالای سر ایشان رفتم تا حالشان را بپرسم به من گفت علی من دارم می‌میرم بنده خدا تب و لرز داشت تا اینکه بعداً ایشان را به بیمارستان بردند و بعداً متوجه شدیم فوت کرده و این خبر مثل یک پتک به سرما کوبیده شد و شوکه شدیم.

آقای دارستانی تیم را تمرین نداد؟

بنده خدا در حال تمرین دادن تیم حالشان بد شد و دیگر نتوانست به کارش ادامه دهد.

درست است که آقای دارستانی بر سر مسائل مالی حالشان بد شده؟

آقای دارستانی یک مربی بدنساز حرفه‌ای بود به همین دلیل مشکل خاصی به لحاظ بدنی نداشت اما وقتی راجع به مسائل مالی حرف‌های ناامیدکننده‌ای شنید حالش دگرگون شد به هر حال این طبیعی است که چند روز دیگر عید است و هر کسی به فراخور حالش هزار مشکل دارد و مسائل مالی و کمبود آن واقعاً روی هر کسی تأثیر بدی می‌گذارد، من می‌خواهم در اینجا به یک موضوع دیگر هم اشاره کنم که آقای جوادی رئیس هیأت‌مدیره ما قبلاً وعده و وعیدهایی داده بود که مشکلات مالی ما را حل می‌کند و... اما هیچ‌کدام از قول‌هایشان عملی نشد.

بنده خدا مدیرعامل ما هم تنهاست، نهایت تلاش‌شان را انجام می‌دهند اما چون ساپورت نمی‌شوند، نمی‌توانند به بازیکنان کمک کنند. تیم ما در شرایط بسیار حساسی قرار دارد ما مدعی کسب سهمیه هستیم و دو بازی بسیار حساس با گسترش فولاد و ذوب‌آهن داریم که به نظرم باید در این شرایط به تیم کمک شود وگرنه با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.